خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری هفتمین گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۶۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام جواد حیدری راد در جلسه جمع بندی برگزاری گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان بیان داشت: هفتمین گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان با حضور ۱۵۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و ۱۵۰ نفر از ائمه جماعات ادارات فردا در همدان برگزار می شود.

وی دانش افزایی ائمه جماعات و مجهز شدن به علم روز را از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد و گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته ای از شهر قم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان عنوان کرد: آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت ارتباطی، روش بیان احکام و معارف اجتماعی از آیتم های آموزشی ائمه جماعات شهرستان همدان است.

حجت الاسلام حیدری راد با بیان اینکه باید روحانیون سطح توانایی علمی خود را ارتقا دهند چرا که اگر ائمه جماعتی توانایی پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم را نداشته باشد در جذب آنان موفق نخواهد شد، اظهار داشت: ائمه جماعات باید با علم روز آشنا شوند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با حربه های مختلف و استفاده از فضاهای موجود برای جنگ آماده است، گفت: روحانیون همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای اینکه دشمنان دین زدایی نکنند و با حربه های خود جامعه را بسوی بی تفاوتی و بی دینی نبرند به وظیفه شرعی خود اقدام کرده و با مجهز شدن به علم روز در برابر جبهه دشمن ایستاده و حافظ نسل جوان و پویای ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات