خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند خبر داد

اعزام 100 دانش‌آموز قهاوندی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند از اعزام 100 دانش آموز قهاوندی به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کراوان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۶۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید‌روح الله حسینی‌شاخص با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: امروز 100 نفر از دانش‌آموزان دختر قهاوندی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: یادمان‌های شهدا در غرب و شمالغرب کشور غربت خاصی دارند و این غربت را باید به همگان نشان داد و یادمان‌های این مناطق نیز باید مانند یادمان‌های جنوب رونق پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: باید با تمام وجود جوانان را با روحیه شهدا و از خودگذشتگی آنان و فداکاری در راه اسلام آشنا کنیم.

وی افزود: کاروان‌های اعزامی در مدت زمان حضور خود در مناطق جنگی غرب کشور از یادمان‌های مرصاد، پادگان توحید، سرپل ذهاب، بازی دراز، پاوه و ... بازدید خواهند کرد.

حسینی‌شاخص تصریح کرد: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بازخوانی وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات