خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اعزام 450 دانش‌آموزان رزنی به راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: 450 نفر از دانش‌آموزان شهرستان رزن طی د مرحله به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۷۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان شهرستان رزن به راهیان نورغرب اظهار داشت: امسال اعزام دانش‌آموزان به مناطق غرب در دو مرحله خواهد بود.

وی افزود: در مرحله اول 300 نفر از دانش‌آموزان پخش قروه و رزن به راهیان نور اعزام می‌شوند و 150 نفر از دانش‌آموزان سردرودی نیز در مرحله دیگر اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به این که دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به این اردوها اعزام می شوند، ادامه داد: اگر دانش‌آموزانی از پایه‌های دیگر نیز اعلام آمادگی کنند، تعدادی از آنها با رضایت خانواده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوی 2 روزه از مناطق عملیاتی و یادمان‌های بوالحسن، سیران بند، محل شهادت شهیدان زین الدین و یادمان شهید کاظمی بازدید می‌کنند.

برات‌زاده هدف از اجرای اردوهای راهیان نور را آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیان کرد.

وی افزود: با اعزام این کاروان‌ها غربت شهدا به‌صورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین می‌شود و نسل امروز با هم‌سن و سال‌های خود که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات