خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام 200 دانش‌آموز اسدآبادی به راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اعزام 200 نفر از دانش‌آموزان دختر اسدآبادی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۰۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در مراسم بدرقه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی اسدآباد بیان داشت: 200 نفر از دانش‌آموزان دختر اسدآبادی برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های خوب و دارای اثربخشی خوبی است تا جوانان نسل جدید که آن رشادت‌ها و آن روحیه شهادت طلبی که در جوانان آن زمان یعنی دوران دفاع مقدس را ندیده بودند و درک نکرده بودند از نزدیک بیینند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: همچنین در این اردوها با روایتگری راویان دفاع مقدس که خود همرزمان شهدا بودند، واقعیت‌های جنگ تحمیلی برای نسل جدید بیان می‌شود و این دانش‌آموزان با روحیه شهادت‌طلبی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری اردوهی راهیان نور ادامه داد: اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یکی از برنامه‌های ضد تهاجم فرهنگی دشمن است.

مرادی ابراز داشت: اکنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی علیه نظام سعی دارند تا روحیه شهادت‌طلبی و رشادت‌های شهدای دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی خواهران در دو مرحله برگزار می‌شود و کاروان‌های اعزامی در مدت زمان حضور خود در مناطق جنگی غرب کشور از یادمان‌های مرصاد، پادگان توحید، سرپل ذهاب، بازی دراز، پاوه و ... بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات