خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام بیش از 270 دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام 275 نفر از دانش‌آموزان دختر نهاوندی در دومین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۹۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

سرهنگ حمید پورمهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در ادامه سلسله اعزام‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، دومین کاروان راهیان نور شهرستان نهاوند به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: این کاروان متشکل از 275 نفر دانش‌آموز دختر در قالب سه اتوبوس از محل سپاه ناحیه نهاوند و سه اتوبوس از شهر فیروزان به منطقه غرب کشور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: این دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور از قبیل بازی دراز، مرصاد، پادگان ابوذر و قلاویزه بازدید کرده و با رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد .

وی بیان داشت: تا پایان سال جاری دو مرحله دیگر اعزام دانش‌آموزان را به مناطق غرب کشور خواهیم داشت که تاکنون دو مرحله از دانش آموزان توانسته‌اند در قالب کاروان راهیان نور شرکت کنند.

پورمهدی گفت: دراولین مرحله اعزام راهیان نور 310 نفر از دانش‌آموزان به منظور آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: همراه هر اتوبوس یک نفر از راویان جنگ نیزحضور دارند که با بیان خاطرات دوران جنگ دانش آموزان را با علل و عوامل تجاوز دشمن به میهن اسلامی آشنا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات