خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان دختر نهاوند به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۱۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور بیان داشت: امروز نسل جوان جامعه مورد تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است و دشمنان برای دور کردن جوانان ما از ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را طراحی کردند.

وی اظهار داشت: آنها می‌خواهند با تهاجم فرهنگی نسل جوان جامعه را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند و سپس اهداف شوم خود را پیاده کنند که در این راه باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل دانش‌آموز و آینده‌ساز کشور بسیار خوب و اثرگذار است؛ اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت اردوهای راهیان نور اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان ما از نزدیک با حال و هوای دفاع مقدس آشنا شوند و ببینند که جوانان غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس چه رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

کریمی گفت: از ابتدای سال جاری باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چندین مرحله، دانش‌آموزان پسر و دختر شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی اعزام شدند و از برکات این سفر معنوی بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این مرحله از اعزام‌ها تعداد 310 دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه نهاوند به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی در پایان گفت: دانش آموزان نهاوندی از مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد و سایر مناطق عملیاتی که در غرب کشور انجام‌شده، بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات