خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

احیای روحیه شهادت طلبی یکی از درس‌های عاشورا بود

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: یکی از درس‌های عاشورا احیای روحیه شهادت طلبی بود که جوانان و ملت بزرگ ایران اسلامی توانستند با این روحیه در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۹۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: به منظور ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین مردم شهیدپرور اسدآباد و جوانان در هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشگر «همدانی» یادواره‌هایی در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما با یک جنگ همه جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن و نظام سلطه‌جو مواجه هستیم بنابراین یادواره‌های شهدا می‌تواند جوانان ما را در مقابل تهاجم دشمن بیمه کند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: ریشه انقلاب اسلامی عنصر فرهنگ دینی است که بر گرفته از نهضت حسینی با رهبری امام بوده است که این امر باعث احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه شده است که دشمنان انقلاب اسلامی از این موضوع هراس دارند.

وی در ادامه به درس‌های عاشورا اشاره کرد و گفت: یکی از درس‌های عاشورا احیای روحیه شهادت طلبی بود که جوانان و ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانستند با این روحیه در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی که با تمام قوا از رژیم بعث و صدام حمایت کردند، به یک پیروزی مقتدرانه برسند.

مرادی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان ادامه داد: 16 مهرماه ساعت 20 شب در شهرک سیداحمد خمینی(ره) اسدآباد یادواره شهدا با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: روز شنبه 17 مهرماه نیز ساعت در روستای قاسم‌آباد با سخنرانی سردار مجیدی جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) و روز یکشنبه 18 مهرماه نیز در روستای جنت آباد با سخنرانی سردار فرجی فرمانده تیپ 32 یادوراه شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات