خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

مومن با ولایت و سرسپرده ولایت است/ شهید «همدانی» مومن واقعی بود

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مومن با ولایت و سرسپرده ولایت است، گفت: سردار شهید «همدانی» مومن واقعی بود و وقتی به ملاقات مقام معظم رهبری می‌روند از ایشان می‌خواهند دعا کنند تا شهید شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۲۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در اولین سالگرد سردار شهید «حاج حسین همدانی» با بیان اینکه ما در این روز و شب‌ها میزبان پیکر شهید «احمد روستایی» نیز هستیم، اظهار داشت: انسان وقتی در مقابل تمثال مبارک این انوار آسمانی و الهی قرار می‌گیرد کوچکی خودش را و بزرگی این بزرگان را لمس می کند.

وی افزود: با نگاه به این چهره‌های آسمانی و این امامزادگان عشق، انسان تفاوت‌ها را درک می‌کند و به این فکر منتهی می‌شود که انسان چگونه به این همه موفقیت دست پیدا می‌کند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه زندگی شهدا موفق بوده و مرگشان نیز مزد موفقیتشان است، گفت: آن مزد شهادت است و شهادت یعنی داشتن حق شفاعت و لایق زیارت ولی عصر (عج) بودن.

وی با بیان اینکه قرآن کریم رمز موفقیت را انگیزه بالا، برنامه‌ریزی و امکانات عنوان می‌کند، ابراز داشت: منظور از ایمان همان انگیزه است.

برقراری ابراز داشت: ایمان به خدا، روز قیامت و حساب و کتاب الهی بزرگترین انگیزه است و اگر کسی می‌خواهد در راه خود و دین خدا موفق باشد باید مومن باشد چراکه ایمان نمی‌گذارد بی‌تفاوت باشد.

وی گفت: وقتی ایمان باشد اگر ببیند در کشور دیگری مظلومان و ارادتمندان اهل بیت(ع) مورد آماج تیرهای دشمن قرار گرفته است چنین فردی بی‌تفاوت نخواهد بود.

امام جمعه ملایر افزود: زمانی که برای شهید «حاج حسن شاطری» حکم استانداری سمنان را نوشتند، ایشان گفتند امروز جبهه‌های سوریه، عراق و لبنان بیشتر به من نیاز دارند.

وی با اشاره به تعبیر شهید مطهری در مورد امام راحل بعد از دیدار ایشان در فرانسه گفت: شهید مطهری فرمود در امام راحل چهار ایمان دیدم، ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان بهراهی که به هدف منتهی می‌شد و اینکه حرفهای ایشان شعار نیست و مومنانه حرف می‌زنند.

برقراری ابراز داشت: در امثال سردار «همدانی» نیز این انگیزه بود که وقتی هشت سال دفاع مقدس تمام می‌شود، خانه‌نشین نمی‌شود و ایمانش او را به سوریه و یک سنگر و مقاومت دیگر می‌کشاند.

وی با بیان اینکه مومن با ولایت و سرسپرده ولایت است، گفت: سردار شهید «همدانی» مومن واقعی بود و وقتی به ملاقات مقام معظم رهبری می‌روند از ایشان می‌خواهند دعا کنند تا شهید شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات