خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء:

پرچم سرداران شهید ایران اسلامی هیچگاه بر زمین نمی‌افتد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء با تاکید بر اینکه دشمنان می دانند در ایران اسلامی هزاران باکری، سلیمانی و همدانی داریم، گفت: پرچم سرداران شهید ایران اسلامی هیچگاه بر زمین نمی‌افتد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۷۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار «حسین همدانی» با بیان اینکه شهیدان با خدا معامله می‌کنند و در این معامله خداوند به مومنی که جان و مال خود را در راه خدا می‌دهد بهشت را ارزانی می‌دارد، بیان داشت: خداوند در قرآن به عظمت شهدا اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه برخی در نیمه راه از عهد خود جدا شدند اما افراد خالص ماندند، ادامه داد: افرادی مانند شهید حسین همدانی که در مسیر و راه ماندند وفاداری را از حضرت عباس(ع) الگوبرداری کرده اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تاکید بر اینکه شهید همدانی درس ایستادگی را از پیشوای خود حضرت عباس(ع) آموخت، گفت: وفاداری در صلح و آرامش خود را نشان نمی دهد بلکه ماندن بر پیمان در اوج سختی‌ها و دشواری‌ها بیانگر فداکاری است.

شادمانی لازمه تقویت عنصر فداکاری در شاکله آدمی را تقویت دین و ایمان عنوان و بیان کرد: شهید همدانی آن چنان در وجود خود ولایتمداری را تقویت کرده بود که حتی لحظه‌ای کم نیاورد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت منطقه و بیان اینکه منطقه ما منطقه‌ای جنگ زده است که در معرض انواع جنگ‌های نظامی، فرهنگی و نرم قرار دارد، گفت: ایران اسلامی تنها کشور انقلابی و مستقل منطقه است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ایران از نظر سیاسی با دولت‌هایی با ساختارهای مستبد و ظالم در منطقه مواجه است، گفت: وجود این دولت‌های مستبد در منطقه سبب شده کشورهای اسلامی در معرض تهدیدات جدی باشند.

وی با بیان اینکه دولت‌های مستبد به دنبال غارت منابع ملت‌های مسلمان هستند، یادآور شد: دو رژیم تروریست‌پرور، نژادپرست و کودک‌کش اسرائیل و آل‌سعود در منطقه هستند و امنیت را از منطقه سلب کرده‌اند.

شادمانی با اشاره به اینکه وجود کشورهای حامی تروریست منطقه را ناامن کرده است، افزود: همه شیاطین و کفار و وابستگان آنها در صدد هستند منطقه خاورمیانه را به آنچه خود می‌خواهد، تبدیل و با ایجاد وابستگی کشورهای اسلامی نفوذ به این کشورها را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در منطقه عده‌ای هر چه دارند بسیج کرده‌اند تا اسلام را از منطقه گرفته و خاورمیانه جدیدی ایجاد کنند که این آرزو را به گور خواهند برد، گفت: آنها به دنبال از بین بردن اسلام و سیطره بر منطقه هستند تا امنیت اسرائیل بیشتر شود اما ملت ایران ایستاده‌ و تا با همراهی همپیمانان خود و با یاری خدا این خاورمیانه را خاورمیانه اسلامی کنند.

شادمانی با تاکید بر اینکه دشمنان می دانند در ایران اسلامی هزاران باکری، سلیمانی و همدانی داریم، گفت: پرچم سرداران شهید ایران اسلامی هیچگاه بر زمین نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه امروز ایران به حرمت خون شهدا، وفاداری ملت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در اوج قدرت است، گفت: ملت ایران جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل و از فرصت‌ها ظرفیت ایجاد و از همان ظرفیت قدرت تولید کرد.

وی با اشاره به وضعیت سوریه و بیان اینکه دراین کشور آمریکا و اسراییل از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، گفت: دشمن در حمله به افغانستان، عراق، فلسطین و لبنان و لشکرکشی با هزینه‌های میلیاردی موفق نبود و تنها آبرویش رفت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران اسلامی رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و مدیریت می‌کند، گفت: دعای شهیدان پشتوانه ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات