خبرهای داغ:
مشاور استاندار استان همدان در امور ایثار گران گفت: سردار شهید «همدانی» عشق به شهادت را از سیدالشهداء(ع) الگو گرفته بود و با ایمان و اعتقاد کامل به خدا به این هدف رسید.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۰۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، میرزا محمد سلگی در اولین سالگرد شهادت سردار همدانی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم در فامنین اظهار داشت: سردار شهید «همدانی» عشق به شهادت را از سیدالشهداء(ع) الگو گرفته بود و با ایمان و اعتقاد کامل به خدا به این هدف رسید.

وی با اشاره به حضور اثربخش شهید «همدانی» در سوریه افزود: حضور سردار «همدانی» و سایر شهدای مدافع حرم با ایمان کامل و اعتقاد به خدا باعث قوت قلب و دلگرمی مردم سوریه می‌شود.

مشاور استاندار استان همدان در امور ایثار گران در اهمیت ایمان و اعتقاد به خدا گفت: چیزی که دشمنان در زمان جنگ تحمیلی در محاسبه آن عاجز بودند همین خداباوری و ایمان به خدا در رزمندگان و فرماندهانی همچون سردار «همدانی» بود، که باعث بسیاری از پیروزی‌ها می‌شد.

وی همچنین گفت: سردار «همدانی» به خاطر ایمان و اعتقاد کامل به خداوند متعال قریب به 40 سال آرزو و لیاقت شهادت را داشت و در آخر به این هدف بزرگ رسید.

سلگی در ادامه اظهار داشت: هر کشوری که امواج انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به آن رسید در برابر دشمنان خود ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: به خاطر پشتوانه قوی این ایمان است که در خلیج فارس هر پیامی که از طرف نیروهای ما فرستاده می شود با پاسخ مثبت نیرو های بیگانه مواجه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات