خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: پیکر مطهر شهید قوام کیانی که بعد از 35 سال به آغوش میهن بازگشته است امروز وارد نهاوند می‌شود و فردا صبح تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۰۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید «قوام کیانی» از شهدای سرافراز شهر گیان نهاوند با اعلام کمیته جستجوی مفقودین بعد از 35 سال شناسایی شد، اظهار داشت: خبر شناسایی هویت شهید «کیانی» با حضور جمعی از مسئولان در منزل این شهید به مادر ایشان اعلام و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسم استقبال و تشییع این شهید والامقام انجام‌ شده است.

وی افزود: پیکر مطهر شهید کیانی امروز ساعت 17 با استقبال مردم شهیدپرور نهاوند از میدان 15 خرداد وارد شهرستان نهاوند خواهد شد و مراسم تشییع تا حسینیه سپاه پاسداران ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: مراسم وداع با شهید هم‌زمان با شب چهارم محرم از ساعت 20 شب در هیئت فاطمیون نهاوند با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود و سپس در ساعت 22 در مسجد جوانان نهاوند مراسم وداع برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: صبح روز پنج‌شنبه پیکر مطهر شهید با احترام نظامی و با حضور کارکنان انتظامی و نظامی نهاوند برای انجام مراسم تشییع از سپاه نهاوند خارج می‌شود و تا میدان امام خمینی (ره) تشییع می‌شود.

کریمی گفت: بعد از تشییع مردم شهر نهاوند، پیکر مطهر شهید کیانی برای تشییع به زادگاهش شهر گیان منتقل می‌شود که در این مسیر مردم روستاهای مختلف از این شهید استقبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم شهیدپرور شهر گیان نیز از ورودی این شهر استقبال باشکوهی از شهید کیانی خواهند داشت و پیکر مطهر را ابتدا به منزل و سپس به مسجد جامع حضرت ابوالفضل العباس (ع) منتقل می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه فردا از ساعت 13 مراسم یادواره شهدای بخش گیان نیز برگزار می‌شود، افزود: پیکر مطهر شهید «کیانی» تا انتهای مراسم در یادواره شهدا خواهد بود و بعد از مراسم نیز با حضور مردم شهیدپرور شهر گیان برای اقامه نماز و خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه ‌شب از ساعت 20 هم‌زمان با شب پنجم محرم و اقامه عزای اباعبدالله (ع) مراسم یادبود شهید «قوام کیانی» در مسجد جامع حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر گیان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید قوام کیانی که در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده بود روز گذشته بعد از 35 سال دوری از وطن شناسایی شد و به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات