خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

انقلاب اسلامی تجلی یافته نهضت عاشورای حسینی است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: انقلاب اسلامی تجلی یافته نهضت عاشورای حسینی است که اوج حماسه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با الهام از درس‌های عاشورا رقم خورد.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۷۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به واقعه عاشورا بیان داشت: بعد از واقعه بعثت، عظیم‌ترین حادثه بعد از پیامبر(ص) حادثه کربلا است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تجلی یافته نهضت عاشورای حسینی است که اوج حماسه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با الهام از درسهای عاشورا رقم خورد و جوانان این مرز و بوم در مقابل استکبارجهانی به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به عبرت‌های عاشورایی گفت: مردم ایران اسلامی با عبرت گرفتن از واقعه عاشورا از تکرار تاریخ و سلطه‌گری جباران و استکبار جهانی جلوگیری کردند.

وی با اشاره به مکتب عاشورا عنوان کرد: عبرت‌های عاشورا زمانی اثربخش است که حاکمیت اسلامی در جامعه به‌ وجود آمده باشد.

مرادی به عظمت حادثه عاشورا اشاره کرد و افزود: این حادثه را باید فهمید و نگوییم عاشورا کشتاری بود و چند نفر کشته شد بلکه مصیبت بزرگی است و آن را باید درک کرد و زمانی این اتفاق می‌افتد که شخصیت امام حسین(ع) را بشناسیم.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه گروه‌هایی مانند شبه انگلیسی و جریانات پشت پرده این قضیه به دنبال تحریف در واقعه عاشورا هستند که از فرصت‌های گوناگون استفاده می‌کنند و با حمایت‌های مادی کثیر برای ایجاد شبه و تقدس زدایی از واقعه عاشورا می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به بیان چرایی واقعه عاشورا و به نقش خواص در پیدایش آن پرداخت و گفت: متاسفانه در زمان بعد از وفات پیامبر(ص) خواص به موقع و به هنگام عمل نکردند و فریفته زرق و برق دنیا شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات