خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر:
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر گفت: توسعه و ارتقاء سطح مديريت شركت‌ها از طريق ممیزی، شناسايي عدم‌انطباق‌ها، انتقال تجارب و آشناسازي آنان با روش‌ها، رويكردها و رويه‌هاي برتر مي‌تواند به اعتلاي مديريت شركت‌ها منجر شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۱۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود قنبرزاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین ممیزی یکپارچه صنعت برق در همدان ضمن تسلیت ایام سوگوری امام حسین(ع) اظهار داشت: ممیزی شرکت‌های توزیع به منظور دستيابي به حصول اطمينان از ميزان اجرا، تحقق و پيشرفت كمي و كيفي ابلاغيه‌ها، ضوابط و دستورالعمل‌ها و... است.

وی افزود: توسعه و ارتقاء سطح مديريت شركت‌ها از طريق ممیزی، شناسايي عدم‌انطباق‌ها، انتقال تجارب و آشناسازي آنان با روش‌ها، رويكردها و رويه‌هاي برتر مي‌تواند به اعتلاي مديريت شركت‌ها منجر شود.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر تصریح کرد: این دوره از مميزي صنعت برق به صورت متمرکز در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به مدت زمان سه روزه ممیزی در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: طی دو روز ممیزی و روز سوم نیز ممیزی عرصه فنی انجام می‌شود.

قنبرزاده با بیان اینکه ممیزی صنعت برق با هدف بازرسی و ارزیابی انجام نمی‌شود، گفت: این فرایند اطمینان از تحقق و اجرای درست ضوابط در شرکت و یک نقش نظارتی توانیر برای شرکت‌های زیرمجموعه است که از طریق نمایندگانی از 14 شرکت‌ در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طی ممیزی انجام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغ شده مورد پایش قرار می‌گیرد و در صورتی که ضعفی در دستورالعمل وجود داشته باشد نسبت به بازنگری آن اقدام شود.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره‌وری شرکت توانیر تصریح کرد: شناسايي و رفع تمام مصاديق عدم انطباق‌ها در راستاي اجراي ضوابط در شركت‌هاي زيرمجموعه و انتقال تجارب شرکت‌ها به یکدیگر که به عنوان یک بنچ‌مارک در شرکت‌های توزیع مطرح شود از دیگر اهداف ممیزی است.

وی با اشاره به 7 عرصه‌ای که مورد ممیزی قرار می‌گیرد، یادآور شد: در عرصه منابع انسانی و تحقیقات 10 حوزه شامل فاوا، نظام پرداخت، تحقیقات، انگیزش، سازماندهی، سیستم‌های مدیریت، بهره‌وری، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی، آموزش و تأمین مدیریت ممیزی می‌شود.

قنبرزاده گفت: برنامه‌ریزی، هماهنگی توزیع، مجمع عمومی، حقوقی، روابط عمومی و مالی و پشتیبانی نیز دیگر عرصه‌هایی که در حوزه‌های مختلف مورد ممیزی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات