خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

دفاع از ولی‌فقیه زمان و استکبارستیزی دو شاخصه اصلی وصایای شهدا

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دفاع از ولی‌فقیه زمان و استکبارستیزی دو شاخصه اصلی وصیت‌نامه‌های شهدا است که بر آن سفارش کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۲۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی امروز در یادواره شهدای روستاهای قاسم‌آباد و نصرت‌آباد شهرستان اسدآباد یکی از درس‌های نهضت حسینی و عاشورایی، درس شهادت طلبی است، اظهار داشت: این شهادت‌طلبی و سبقت گرفتن در این امر در بین یاران امام حسین(ع) به وفور وجود داشت.

وی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز درس شهادت طلبی را در بین جوانان ایران اسلامی فراوان دیدیم که این عزیزان در راه دفاع از انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه از جان خویش گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد: اگر ما یادواره شهدا برگزار می‌کنیم در راستای ترویج
روحیه ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمن، تهاجم فرهنگی و آسیب‌های دشمن در بین جوانان و نوجوانان و ایران اسلامی، گرامیداشت و برگزاری یادواره شهدا و یادآوری رشادت‌های این شهیدان و الگو گیری از آنان کشور ما را در برابر دشمنان بیمه می‌کند.

مرادی ابراز داشت: اگر ما وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم کاملا برای ما عیان می‌شود که شهیدان برای چه رفتند و جانشان را فدا کردند.

وی با بیان اینکه در وصیت‌نامه شهدا دو جنبه کاملاً مشخص است، تصریح کرد: یکی اینکه در همه وصیت نامه‌ها سفارش شده که از ولی‌فقیه زمان دفاع کنید و دوم اینکه در مقابل استکبارجهانی روحیه استکبارستیزی داشته باشید.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: امید است بتوانیم با بهره‌گیری از وصیت‌نامه شهدا و بهره‌گیری از راهی که این عزیزان انتخاب کردند، راهشان را ادامه دهیم و برای انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات