خبرهای داغ:
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

جبهه مقاومت اسلامی در معرض یک پیروزی جهانی دیگر است

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جبهه مقاومت اسلامی در معرض یک پیروزی جهانی دیگر است و به امید خدا شاهد شکست دشمنان توسط جبهه مقاومت خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار علی شادمانی در یادواره شهدای روستای قلعه قباد شهرستان نهاوند بیان کرد: امروز منطقه خاورمیانه و غرب آسیا که ما نیز در آنجا قرار داریم با یک سری حوادث پیچیده مواجه است و همه ما باید متوجه باشیم در چه فضایی زندگی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: آمریکا با تمام قدرتش به منطقه آمده است چون این منطقه ازنظر اقتصادی و سیاسی مهم است و ازنظر انرژی 70 درصد منابع دنیا در این منطقه است و آمریکایی‌ها خلیج‌فارس را به‌عنوان منافع حیاتی خودشان معرفی کردند یعنی اگر امنیت خلیج‌فارس به خطر بیفتد امنیت منافع حیاتی آمریکا به خطر افتاده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اوضاع سیاسی منطقه افزود: ازنظر سیاسی 27 کشور در منطقه قرار دارند که وضع هرکدام با دیگری متفاوت است به‌طوری‌که تعدادی از کشورها با پادشاهی و خونریزی حکومت می‌کنند و وابسته‌ترین به شیاطین و کفار هستند که این ذلیل بودن وابستگی به آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌های جنایتکار، دنیای غرب را برای سیطره بر منطقه به طمع انداخته است.

وی بابیان اینکه تعدادی از کشورها خنثی و تعدادی هم اشغال‌شده‌اند، گفت: تنها کشوری که در منطقه در بالاترین سطح از امنیت، اقتدار، عزت و دارای روحیه انقلابی و در مقابل استکبار ایستاده است جمهوری اسلامی ایران است که این اقتدار به برکت خون مطهر شهدا، بصیرت، آگاهی و شجاعت رهبر معظم انقلاب است که باصلابت خود مسیر انقلاب اسلامی را با پشتوانه مردم و نیروهای مسلح باقدرت ادامه می‌دهد.

شادمانی عنوان کرد: دنیای استکبار در فکر تشکیل خاورمیانه جدید است یعنی می‌خواهد کشورهایی سلطه‌پذیر و تحت نفوذ غرب و بی‌دین را در منطقه ایجاد کند و از این راه اهداف شوم خود را اجرا کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: در مقابل این تفکر، جمهوری اسلامی ایران و دوستان انقلاب به دنبال این هستند که اسلام ناب را در منطقه ایجاد کنند که این موضوع یک تنش و کشمکش را در منطقه رقم‌زده است.

وی گفت: امروز علائم شکست جبهه مقابل ایران اسلامی را به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد و این در حالی است ‌که اقتصاد کشورهای در مقابل ما قطعاً رو به نابودی و ورشکستگی است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: رژیم فاسد، دیکتاتور، وابسته و تروریست عربستان امروز 100 میلیارد دلار کسری بودجه دارد که علت این موضوع هزینه‌های زیاد خرید تجهیزات از انگلیس و آمریکا برای کشتار مسلمانان یمن است.

شادمانی افزود: عربستان سعودی ازنظر بودجه نظامی شدیداً متضرر شده است و در باتلاق یمن گرفتارشده است و هم‌پیمانان او هم در همین وضعیت قرار دارند.

وی ادامه داد: در رأس این‌ها اقتصاد امریکا هم این وضعیت را دارد و گرفتار هستند و ازنظر قدرت نظامی شکست‌خورده‌اند چون هم در ایران و هم در عراق و فلسطین و لبنان و سوریه هم شکست خوردند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تحلیلی از وضعیت جبهه مقاومت گفت: علائم پیروزی جبهه مقاومت را در سوریه به‌وضوح مشاهده می‌کنید.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی در معرض یک پیروزی جهانی دیگر است و به امید خدا شاهد شکست دشمنان توسط جبهه مقاومت خواهیم بود.

شادمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درس‌ها و پیام‌های عاشورا گفت: این واقعه تاریخی دارای اسرار و پیام‌های بسیار مهمی است که دریافت این پیام‌ها و عمل به درس‌های عاشورا، عزت و شرافت و بصیرت را برای ما در پی خواهد داشت.

وی افزود: هرچقدر نسل جوان ما معنای واقعی نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بفهمد؛ این انقلاب و نهضت و کشور ماندنی و باعزت است و هرچقدر از این مسیر انحراف ایجاد شود و بصیرت کم شود، متضرر می‌شویم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: شما خواص انقلاب اسلامی هستید و به فرموده امام، خواص مسئولیت خطیری بر عهده‌دارند که بهترین نمونه تشخیص بصیرت خواص جامعه و انحراف از مسیر حق در واقعه کربلا به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

سردار شادمانی ادامه داد: در واقعه کربلا خواص دچار فهم بد و تحلیل غلط از اوضاع شدند و بعداً هم که به‌اشتباه خود پی بردند دیگر فایده‌ای نداشت چون امام حسین (ع) ویارانش به شهادت رسیده بودند.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: امروز هم عده‌ای با طرح سؤال‌هایی درصدد ایجاد شک و تردید در مسیر حرکت انقلاب هستند و می‌خواهند با ایجاد شک انسان را به یک جسم بی‌بصیرت و ناآگاه تبدیل کنند که در زمان تصمیم‌گیری و در مقاطع حساس دچار تحلیل غلط شوند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: به امید خدا مسیر انقلاب و آینده کشور باوجود جوانان شجاع و متدین که در صنایع مختلف دفاعی کارهای بسیار مهمی انجام می‌دهند، روشن است و به امید خدا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهند رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار