خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نجف اشرف عنوان کرد

مردم‌داری ویژگی‌ بارز شهید«همدانی»/ شهید «همدانی» از تاثیرگذارترین فرماندهان در جبهه مقاومت

فرمانده قرارگاه نجف اشرف مردم‌داری را از ویژگی‌های بارز شهید «همدانی» خواند و گفت: ایشان این امر را به عنوان وظیفه‌ای اساسی برای خود می‌دانستند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۶۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

سردار محمدنظر عظیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در طول مدت خدمت بنده شهید «همدانی» در مقاطعی سمت جانشینی قرارگاه نجف و همچنین لشکر 4 بعثت را عهده‌دار بودند و در ادامه نیز فرمانده قرارگاه نجف و لشکر 4 بعثت را عهده‌دار شدند.

وی با تقدیر از حضور حداکثری مردم همدان در مراسمات مختلف به ویژه مراسمات شهید «همدانی» بیان داشت: سردار شهید «حاج حسین همدانی» حق بسیاری بر کشور و همدان دارند و مردم همدان در برنامه‌های مختلف شهید همدانی توانستند سنگ تمام بگذارند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف عنوان کرد: یقیناً از خصوصیات برجسته شهید «همدانی» اخلاص ایشان بود که در مقاطع مختلف تصمیم‌گیری به کرّات شاهد آن بوده و تجربه کرده‌ام.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از خصوصیات ایشان تواضع بود که در طول خدمت کنار ایشان انصافاً هرآنچه که مشاهده کرده‌ام اوج تواضع بوده و این درحالی است که ایشان مسئولیت های مختلفی داشتند ولی بسیار متواضع بودند.

عظیمی تصریح کرد: یکی دیگر از خصوصیات شهید «همدانی» ولایت‌مداری ایشان بود که در قول و عمل و نیت یقیناً ولایت‌مدار بودند و علاقه‌ای نداشتند تا رسانه‌ای شوند و بخواهند که خودی نشان دهند.

وی مردم‌داری را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید «همدانی» خواند و گفت: ایشان این امر را به عنوان وظیفه‌ای اساسی برای خود می‌دانستند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به صداقت شهید «همدانی» تصریح کرد: بنده همیشه به دستورات ایشان اعتماد 100 درصدی داشتم و هیچ‌گاه احساس ابهام در دستورات ایشان نداشتم و صداقت در گفتار و عمل از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی ادامه داد: سردار شهید «حاج حسین همدانی» در جبهه مقاومت از جمله تاثیرگذارترین فرماندهان بود و در مجموعه‌ای که مردم در صحنه ایفای نقش کردند به برکتی تصمیمات و تلاش مستمر و دید وسیعی بود که ایشان داشتند.

عظیمی با بیان اینکه اگر مردم سوریه ساماندهی نمی‌شدند به طور قطع وضعیت این کشور و مبارزات مردم سوریه به گونه‌ای دیگر می‌شد، خاطر نشان کرد: ساماندهی نیروها از آخرین اقدامات و تلاش‌های شهید «همدانی» در سوریه بود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه نیز اقدامات اولیه‌ای برای ثبت آثار ایشان انجام شده است، ابراز داشت: شخصیت شهید «همدانی» را نمی‌توان به خاطره و تصمیمی محدود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات