خبرهای داغ:
وهب همدانی در جمع مبارزان سوری در همدان:

شهید «همدانی» به جوانان سوریه امیدوار بود

فرزند سردار شهید همدانی با بیان اینکه حزب‌الله و تفکر بسیجی در سوریه وجود دارد، گفت: شهید «همدانی» به جوانان سوریه امیدوار بود و آینده سوریه را یک آینده روشنی پیش‌بینی می‌کرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۷۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب همدانی در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید «همدانی» در جمع مبارزان سوری با تاکید بر اینکه در مسیر انقلاب باشید، اظهار کرد: شهید «همدانی» با شناخت عمیقی که از سوریه داشت بسیار به مردم سوریه امیدوار بود.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» مردم سوریه را مردمی محکم و مقاوم می‌دانست، گفت: شهید «همدانی» شخص آقای بشار اسد را انسان محکمی می‌دانست.

فرزند شهید همدانی با اشاره به توطئه استکبار و نقشه‌های شوم آن ابراز داشت: شهی «همدانی» در ذهنش بود که مردم سوریه در استضعاف فرهنگی نگه داشته شده‌اند.

وی افزود: امروزه عمده جمعیت سوریه اهل تسنن تشکیل می‌دهند و همگام با انقلاب هستند و امروز جمعیت عظیمی از سوریه دفاع می‌کنند و وارد محور مقاومت شده‌اند.

همدانی با بیان اینکه حزب‌الله و تفکر بسیجی در سوریه وجود دارد، عنوان کرد: شهید «همدانی» به جوانان سوریه امیدوار بود و آینده سوریه را یک آینده روشنی پیش‌بینی می‌کرد.

وی در خصوص جریان تکفیری در سوریه ابراز داشت: شهید همدانی جریان تکفیری را یک کار فرهنگی می‌دانست که ریشه در اذهان دارد و در ذهن ها نفوذ کرده و به این زودی‌ها این جریان از بین نمی رود و باید با آن مبارزه کرد.

شهید «همدانی» به جوانان سوریه امیدوار بود 

انتهای پیام/

ارسال نظرات