خبرهای داغ:
سرلشگر صفوی در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان:

سرباز مکتب ولایت بودن لازمه سرباز امام زمان(عج) بودن است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا وی در خصوص ولایت فقیه گفت: هر کس که می‌خواهد سرباز امام زمان(عج) باشد باید اول سرباز مکتب ولی فقیه خود باشد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۰۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرلشگر سیدیحیی رحیم‌صفوی شامگاه پنجشنبه در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: همدان شهر عارفان است و باید قدر آنها را دانست.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در فکر ایجاد پراکندگی و تفرقه بین مسلمانان هستند، افزود: باید با حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در منطقه غرب آسیا که از نظر ما در پیچ تاریخی است و هنوز تثبیت نشده، بعضی از کشورها می‌خواهند در این منطقه شریک شوند، بلکه به انرژی خلیج فارس دست پیدا کنند.

وی در خصوص ولایت فقیه گفت: هر کس که می‌خواهد سرباز امام زمان(عج) باشد باید اول سرباز مکتب ولی فقیه خود باشد.

صفوی با بیان اینکه باید کاری کنیم که عاقبت بخیر شویم، عنوان کرد: کسانی هستند که با زحمات زیاد، بد عاقبت شدند و ضد دین عمل کردند نباید چنین باشیم بلکه باید دنبال پیدا کردن رمز عاقبت بخیری باشیم.

وی با تأکید بر پیروی از ولایت عنوان کرد: باید دقت کنیم که انحرافی در فکر و عقیده ما به وجود نیاید.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان شهدا را چراغ راه خواند و خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا را باید مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات