خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس:

لقمه حرام نمی گذارد انسان راه شهدا را درک کند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و با لقمه حرام شکم‌های خود را پر می‌کنند هرگز نمی‌توانند هدف و راه شهدا را درک کنند و حضور آنها در جبهه‌های سوریه را خودکشی می‌پندارند.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۳۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در یادواره شهدای بخش سردرود شهرستان رزن اظهار داشت: استکبار جهانی با حمایت از صدام به شهرهای جنوبی کشور ما هجوم آورد تا ابتدا اقتصاد کشور را که منبع اصلی آن از نفت این مناطق بود، نابود کند و سپس به نقاط دیگر نفوذ کند.

وی بیان کرد: ما آن روزها ارتش و سپاه قوی نداشتیم تا در برابر آنها بایستد، بنابراین به راحتی توانستند به شهر نفوذ کنند و مردم شهرهای جنوبی را قتل عام کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: کسانی که امروز ادعا می‌کنند نیروی نظامی برای کشور لازم نیست باید بدانند که اگر نیروهای آماده‌ای نداشته باشیم باز هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس شهدای ما با ایمان و عزمی راسخ وارد میدان شده و چنان مقابل دشمنان ایستادند که دشمنان باورشان نمی‌شد.

اهوازیان تصریح کرد: شهدا با این کار خود نه تنها باعث راندن دشمن از خاک خود شدند بلکه باعث بیداری اسلامی کشورهای دیگر شد.

وی خاطرنشان کرد: ‌بیداری اسلامی یعنی اینکه مردم هویت اسلامی خود را بازیافتند و در یک جمله می‌خواهند مسلمان زندگی کنند که این به برکت خون مطهر شهیدان ما است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان امروز ما نیز چیزی از جوانان دیروز کم ندارند، بیان کرد: این جوانان خود را در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به اثبات رسانده‌اند.

وی اظهار داشت: کسانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و با لقمه حرام شکم‌های خود را پر می‌کنند هرگز نمی‌توانند هدف و راه شهدا را درک کنند و حضور آنها در جبهه‌های سوریه را خودکشی می‌پندارند.

اهوازیان خاطرنشان کرد: همه امید دشمنان امروز به محرم و صفر است که ببینند آیا مردم ایران در محرم امسال بازهم همچون سال‌های قبل با شور و شعور حسینی خواهند بود یا خیر؟ آیا مردم ایران اربعین امسال باز هم با قوت در پیاده‌روی حضور خواهند داشت یا خیر؟

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ببینند آیا بدعت جدیدی یا قمه زنی و .. انجام خواهند داد تا از آن سوء استفاده کنند یا خیر؟ پس شیعیان و محبان امام حسین(ع) باید هوشیار باشند تا با اعمال خود دشمنان را شاد نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات