خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مسئله فیش‌های حقوقی نجومی نشانه رعایت نکردن تقوا و عادت به حرام خواری است، گفت: انتظار مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران این است که با پرهیز از سیاسی کاری با افراد متخلف برخورد جدی شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۲۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: بندگی چند اصل دارد که اولین آن پرهیز از افراط و تفریط در تمام مراحل عبادی و ... است.

وی افزود: بر اساس اصل دوم بندگی نیز باید مراقب حملات شیطان باشیم چراکه او به عنوان دشمن قسم خورده هیچ وقت دست از دشمنی نسبت به هیچ شخصی بر نمی دارد و بیشتر به دنبال افراد مومن است همچون دزدی که بیشتر اطراف خانه های افرادی می گردد که ثروتمند باشند مگر دزدی ناشی باشد که به خانه های خالی وارد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: در تمام مراحل زندگی باید از شر شیاطین انس و جن به خدا پناه ببریم.

وی ادامه داد: اصل سوم صبر و استقامت در مسیر بندگی خداوند در برابر مصائب و سختی ها و انجام واجبات و ترک محرمات است.

شیرزادی با اشاره به اصل چهارم عنوان کرد: هیچ‌گاه خود را از پروردگار طلب کار ندانیم و عبادت‌های خود را با عبادت‌های بزرگان مقایسه نکنیم تا گرفتار غرور نشویم چراکه درخواست بنده حقیقی از خداوند این است که با فضل و رحمتش با او برخورد کند نه با عدل و عدالتش.

وی با بیان اینکه اصل پنجم پرهیز از حرام و درآمد شبهناک است، گفت: فعل حرام موجب فساد اعمال عبادی می شود و گاهی ممکن است یک عمل حرام تمام عبادت‌های شخص را بسوزاند و مانع حرکت به سمت سعادت و عاقبت به خیری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به حقوق‌های نجومی عده‌ای عنوان کرد: مسئله فیش‌های حقوقی نجومی نشانه رعایت نکردن تقوا و عادت به حرام خواری است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که شخصی بخواهد مبلغ 40 تا 60 میلیون یا بیشتر از بیت المال برداشت کند در حالی که بسیاری از مردم در رنج و زحمت به سر می برند و حتی برای اداره زندگی خود و مایحتاج اولیه زندگی با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کنند.

شیرزادی خاطرنشان کرد: انتظار مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران این است که با پرهیز از سیاسی کاری با افراد متخلف برخورد جدی شود و تنها اکتفا به استعفا یا برکناری آنها نشود تا مایه عبرت برای دیگران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات