خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: این کار دهن کجی به ملت و رهبری است اما صبر مردم حد و حدودی دارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۶۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با تبریک دهه کرامت بیان داشت: باید برای افزایش معرفت نسبت به چراغ‌های ولایت تلاش کرد و در این مسیر از مطالعه بهره برد.

وی با بیان اینکه وجود حضرت معصومه(س) در قم افتخار بزرگی برای ایرانی‌هاست، افزود: باید قدر و مقام حضرت معصومه(س) را ارج نهیم.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه کسانی که قدرت رفتن به کربلا و مکه و مدینه را ندارند زیارت حضرت معصومه(س) یکی از زیارات مسلم و مورد تاکید است، به مسئله ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات جامعه کنونی غفلت از مسئله ازدواج است که بعضی خانواده‌ها به دلیل ادامه تحصیل دختران از آن غفلت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنچه اسلام پیشنهاد می‌کند مصلحت دنیا و آخرت است و نباید نسبت به آن غفلت شود، گفت: بیکاری یکی از مشکلات در کاهش ازدواج است.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه باید موانع ازدواج جوانان از مسیر برداشته شود، گفت: باید دولتمردان در سال پایانی دولت گام‌های موثری برای این امر بردارند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در خصوص تذکر مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در خصوص رسیدگی به حقوق‌های نجومی عنوان کرد: یکی از مسایل مهم در این زمینه رسیدگی به حقوق‌های نجومی است زیرا وجود چنین موضوعاتی برای جمهوری اسلامی قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه در کشوری که جوان بیکار وجود دارد و عده زیادی برای وام ازدواج معطل می شوند و طلبه‌های آن حقوق اندک و ناچیزی دریافت می کنند، آیا سزاوار است که یک عده از مسئولان حقوق نجومی دریافت کنند؟ گفت: این کار دهن کجی به ملت و رهبری است اما صبر مردم حد و حدودی دارد.

موسوی اصفهانی تاکید کرد: تنها راه پیشرفت کشور و بهبود وضعیت مردم توجه به داخل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات