خبرهای داغ:
معاون حقوقی وپارلمانی سپاه با بیان اینکه ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهدا است که به نسل بعد و مردم منتقل شود، ادامه داد: دشمن و در رأس آن استکبار در تلاش است تا مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود تا از این طریق به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۵۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا یزدی در یادواره 36 شهید کارگری شهرستان رزن خاطرنشان کرد: اگر کشور در دنیا عزتمند است به واسطه صبر و ایثارگری شهیدانی است که با نثار جان خویش از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ترس اصلی دشمنان اسلام از نگاه و منطق شهدا است که به نسل بعد و مردم منتقل شود، ادامه داد: دشمن و در رأس آن استکبار در تلاش است تا مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود تا از این طریق به اهداف خود برسد.

معاون حقوقی وپارلمانی سپاه تصریح کرد: هر جا که پا جای پای شهدا گذاشته شده کشور به موفقیت دست یافته و هر جا که از این آرمان‌ها فاصله گرفتیم، شکست خورده‌ایم.

وی با اشاره به فیش‌های حقوق نجومی عنوان کرد: اگر با مشی شهدا عمل کنیم دیگر شاهد اتفاقات این چنینی در دولت و جامعه نخواهیم بود چرا که اینها راه شهدا و آموزه‌های دینی ما نیست.

یزدی افزود: امروز ما مکلفیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و باید به‌جای حرف بی‌عمل در جامعه تمام تلاش‌هایمان در راستای افزایش تولیدات و خودکفایی و ایستادگی در برابر بیگانگان باشد.

وی تصریح کرد: تا زمانی‌که خانواده شهدا در بین ما هستند و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه تمام امور است، دشمن ذلت ما را نخواهد دید و کشورمان استوار تمام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت.

معاون حقوقی وپارلمانی سپاه با بیان اینکه صیانت ایران از ارزش‌های اسلامی تا ظهور منجی عالم موجب نگرانی دشمنان است، گفت: به همین علت تمام تلاش‌های دشمنان برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات