خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

پیروزی جامعه اسلامی در گرو خوداتکایی و عدم تبعیت از دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است و باید مراقب باشیم، گفت: اگر می‌خواهیم که اسلام و جامعه اسلامی پیروز و سربلند باشد باید در مسائل مختلف اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی به خودمان اتکا کنیم و از دشمنان تبعیت نکنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس ما را به یاد ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های همه یادگاران دفاع مقدس می اندازد و یاد شهدا و رزمندگان را در نظرها زنده می‌کند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ما و در رأس آن استکبار جهانی و هم پیمانانش ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند و ‌ی مثل صدام یک شبه تصمیم گرفت به کشور ما حمله کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: بررسی‌ها که انجام شد نشان داد این یکی دیگر از توطئه های آمریکا و صهیونیسم بود و وقتی آنها دیدند که انقلاب نوپای ما باب میل آنها نیست شروع به توطئه علیه ما کردند و در طول ۶ ماه از ابتدای سال ۵۹ تا ۳۱ شهریور ماه همان سال می‌بینیم که امریکا فشارهای ظالمانه‌ای علیه کشور ما داشته است.

وی با بیان اینکه آخرین توطئه آنها در طول ۶ ماه جنگ تحمیلی بود، ادامه داد: قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران ۲۰ فروردین ماه سال ۵۹، آغازمحاصره اقتصادی ایران اول اردیبهشت ۵۹، حمله مستقیم نظامی به کشور ما در صحرای طبس ۵ اردیبهشت۵۹، دستور آمریکا مبنی بر مسدود کردن دارایی‌های ایران ۱۴تیر۵۹، کشف کودتای نظامی در پایگاه هوایی نوژه ۲۱ تیر۵۹ و آخرین حرکت در آن مقطع جنگ تحمیلی بود.

ابراهیمی افزود: امروز نیز بعد از ۳۸سال هیچ کس نمی‌تواند یک مورد را بگوید که مشکلی از مشکلات ما توسط آمریکا حل شده باشد.

وی عنوان کرد: ما بر اساس آیه قرآن با توکل به خداوند و رهنمود های مقام معظم رهبری استوار و پرقدرت در تمام صحنه‌ها در مقابله با استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جلد۲۱ صحیفه نور صفحه ۹۱حضرت امام راحل گفت: در سال جاری نیز مقام معظم رهبری به جهاد کبیر اشاره داشتند و جهاد کبیر یعنی اینکه ما از دشمن تبعیت نکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است و باید مراقب باشیم، بیان داشت: اگر می‌خواهیم که اسلام و جامعه اسلامی پیروز و سربلند باشد باید در مسائل مختلف اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی به خودمان اتکا کنیم و از دشمنان تبعیت نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات