خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین عنوان کرد: منظور از جهاد اکبر در منویات مقام معظم رهبری، مقاومت و عدم تبعیت از دشمنان دین و نفی استکبار همچون امریکا است.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: در هر انقلابی کشورهای بیگانه زمانی که منافع خود را از دست می دهند به فکر دسیسه برای به زانو در آوردن آن کشور می افتند و در ایران این امریکای جنایتکار بود که برای مهار، انحراف و شکست انقلاب نقشه های شومی اجرایی کرد.

وی آری گفتن بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران و زمین‌گیر کردن منافقین کوردل در غائله‌های تحریک قومیت‌گرایی در کشور را ضربه مهلکی از سوی ایران اسلامی به دشمنان نظام عنوان کرد و افزود: در این بین آمریکای جنایتکار برای نابودی انقلاب ما با حمایت از صدام ملعون و دست پرورده خود، جنگی نابرابر را علیه ملت ایران آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: در شرایطی که انقلاب ما نوپا بوده و از نظر دفاعی و نظامی با آن همه ترورهای کور منافقین اوضاع مساعدی نداشت، جنگی هشت ساله بر ملت تحمیل شد که به یاری خدا و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیافتاد.

سعیدی همچنین با بیان اینکه گرامیداشت دفاع مقدس سبب بازخوانی آن برای دشمنان خارجی و روحیه بخشی برای خودمان است، عنوان کرد: پیام هفته دفاع مقدس به دشمنان نظام آن است که این انقلاب نه تنها با تحریک دیکتاتورهایی همچون صدام از پا در نمی آید، بلکه روز به روز مستحکمتر می شود.

وی تصریح کرد: مردم عزیز ایران اهل جنگ نیستند، بنابراین دفاع آنان در برابر دشمنان خود، از نوع دفاع مقدسی بود که ضروری است گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: اطاعت و فرمان پذیری از یک مجتهد دینی تحت عنوان ولایت فقیه، تثبیت انقلاب اسلامی و پالایش آن از عناصر ضد انقلاب، صدور انقلاب به دیگر کشورها، ظهور روحیه جهاد و شهادت در جامعه، اعتقاد به جوانان و ظهور نخبگان جدید و در نهایت رشد مهندسی دفاعی در قالب جهاد، همه و همه از برکات جنگ برای انقلاب بود.

سعیدی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب پس از جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که از طریق جنگ سخت نمی توانند ایران اسلامی را به زانو درآورند، افزود: از این رو آنان با تحریم های اقتصادی و تبلیغات همه جانبه علیه نظام به دنبال راهی برای نابودی اجزای انقلاب از امنیت و فرهنگ گرفته تا ایدئولوژی و دین ما افتادند که نمونه ها آن را در استحاله شده های فتنه 88 و نیز ظهور افرادی همچون سید صادق شیرازی ها شاهد هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه استکبارستیزی و اعتماد نکردن به امریکا به عنوان بزرگترین دشمن ملت از شاخصه های یک فرد انقلابی است، تصریح کرد: باید انقلابی فکر کنیم، انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم و زمینه این انقلابی ماندن مدیریت جهادی از جمله تلاش، مبارزه با نفس، علم آموزی و تدبیر و درایت است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین عنوان کرد: منظور از جهاد اکبر در منویات مقام معظم رهبری، مقاومت و عدم تبعیت از دشمنان دین و نفی استکبار همچون امریکا است.

سعیدی با بیان اینکه برای تبیین این گفتمان ولایت شروطی لازم است، تأکید کرد: شجاعت و دوری از رفتار ملاحظه کارانه و محافظه کارانه و همچنین دوری از مبهم گویی و یا سکوت در شرایط حساس و شجاعت در برابر جریان باطل، شروطی است که باید داشت تا گفتمان ولایت درباره استکبارستیزی به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات