خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان عنوان کرد
جانشین فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیام دفاع مقدس «ما می‌توانیم» است، گفت: هر جا که با توکل به خداوند و اعتماد به توانمندی‌های خود وارد کاری شده ایم با سر بلندی از آن بیرون آمده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۸۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر حمیدرضا پور کریمی در مراسم شب خاطره در باغ موزه دفاع مقدس همدان با تاکید بر این مهم که همواره بعد از جنگ خاطره‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان آن دوران برای مردم بازگو شده است، بیان داشت: امروز وظیفه خود می دانم تا از شجاعت‌ها و رشادت‌های نیرو های مسلح کشور در هر لباس و رسته‌ای که هستند تقدیر کنم و از عزیزانی که با آمادگی کامل در حفظ عزت کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نماد استقامت و ایستادگی ملت نظام جمهوری اسلامی است که با دستانی خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

وقتی بعد از جنگ و دفاع مقدس در سال 73 هواپیماهای مهمان در پایگاه هوایی شهید محمد نوژه مستقر شدند هیچ گونه آگاهی از روند کار با این هواپیماها در کشور وجود نداشت.

جانشین فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیام دفاع مقدس «ما می‌توانیم» است، تصریح کرد: ما می‌توانیم در دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحمیلی معنا شد و با ملت ایران با تکیه بر توان خود به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و «ما می توانیم» نیاز جامعه امروز است، عنوان کرد: هر جا که با توکل به خداوند و اعتماد به توانمندی‌های خود وارد کاری شده ایم با سر بلندی از آن بیرون آمده‌ایم و این همه موفقیت‌ها نشان تاییدی بر جمله «ما می توانیم» بوده است.

گفتنی است؛ مراسم شب های خاطر و بزرگ داشت هفته دفاع مقدس به مدت 8 شب از 31 شهریور ماه شروع شده و تا هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات