خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امروز بازآموزی و واکاوی آن ظرفیت‌ها و آن شرایط برای نسل جوان یک موضوع حیاتی است.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۱۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد،سردار نعمان غلامی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته اسدآباد ضمن رامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس، یک فرصت طلایی و مغتنمی است برای مرور آنچه بر ملت ایران گذشته است.

وی افزود: با مرور هفته دفاع مقدس و راه‌ها و رمزهای عبور ملت ایران از آن سختی‌ها و تنگناها و بازآموزیدرس‌های برگرفته از آن مکتب نورانی و ارزشی می‌توانیم از آنها برای ادامه راه استفاده کنیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: با مرور دوران دفاع مقدس به این موضوع می‌رسیم که ملت ایران با استفاده از چه ظرفیت‌هایی توانست یک جنگ تحمیلی نابرابر را که همه مستکبرین در مقابل این کشور ایستاده بودند، توانست از این سختی‌ها عبور کند.

وی با بیان اینکه دشمنان نیز امروز به این موضوع رسیده‌اند که ایران اسلامی تنها کشوری است که امنیت و آرامش در آن برقرار است، گفت: امروز بازآموزی و واکاوی آن ظرفیت‌ها و آن شرایط برای نسل جوان یک موضوع حیاتی است.

غلامی یادآور شد: همه ما می‌دانیم دشمنان انقلاب اسلامی وقتی جنگ را بر ما تحمیل کردند تصور آنها این بود که کشوری که تازه در آن انقلاب شده و هنوز ساختارهای آن سازماندهی نشده نمی‌تواند ایستادگی کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور در آن زمان، دشمنان فرصت را مناسب دیدند تا با یک جنگ تحمیلی تمام عیار مانع رشد و نمو و جاافتادن این نظام شوند و در همان آغاز تلاش کردند تا این نظام را از پای درآورند.

رئیس بسیج سازندگی کشور ابراز داشت: دشمنان ما متوجه هستند که وقوع انقلاب اسلامی یک سرآغاز جدید برای عالم بشریت است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک راه و مسیر نورانی جدید را در امتداد فطرت در پیش روی بشریت قرار داده و طبیعی است این مسیر نورانی و جدید به منزله تهدید و از بین بردن همه آمال و اهداف شوم دشمنان بود که امروز به نحوی بسیار وحشتناک جایگاه انسانی را لگدمال کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات