خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

وحدت و برادری رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه وحدت و برادری رمز موفقیت انقلاب اسلامی است، گفت: ما همیشه نیازمند این وحدت و یکپارچگی در جامعه و خانواده‌ها هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۱۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نمازجمعه این هفته اسدآباد بیان داشت: شروع بدی ها با کینه توزی است و کینه توزی باعث می شود قلب بیمار و و دل را بمیراند و زندگی ها را خراب کند در نتیجه جامعه را از هم می پاشد.

وی با بیان اینکه وحدت و برادری رمز موفقیت انقلاب اسلامی است، افزود: ما همیشه نیازمند این وحدت و یکپارچگی در جامعه و خانواده‌ها هستیم و با قلبی دور از کینه و دشمنی که نشان از دین و اعتقاد ما است.

امام جمعه اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ تحمیلی به خیال شوم دشمنان یک تیر خلاصی به انقلاب نوظهور و نو تاسیس ایران بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان دیدند که انقلاب اسلامی به وجود آمده و راه نفوذ و راه سلطه و راه دسترسی به اموال و گنج های ناتمام این کشور به روی بیگانگان بسته شده است بنابراین دیوانه ای مانند صدام پلید را ظاهر کردند و همه دشمنان پشت سر او قرار گرفتند و او را به سلاح های شیمیایی و هواپیماههای جنگی مدرن تجهیز کردند.

حسینی‌مجد ابراز داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان، صدام و رژیم بعث را تقویت کردند اما به لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) و وجود امام خمینی(ره) که برخوردار از نور امامت و فقاهت و علم و ایمان و اوصاف بزرگی مثل شجاعت و متانت بود و با کمک مردم عزیز ایران اسلامی و ولایتمدار ایستادگی کردند و چه افرادی بچه های خود را به جبهه ها فرستادند و افرادی نیز پشت جبهه زحمت ها کشیدند.

وی تصریح کرد: جنگ صدمات و خسارات زیادی را به اقتصاد و تاسیسات و بر خانواده‌ها و مملکت ما وارد کرد اما دشمنان کور خوانده‌اند چراکه جنگ تجربه و نعمتی شد که از لحاظ دفاعی، اقتصادی، تولیدی و ... به خودمان بیاییم.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: امروز به برکت آن جنگ، امام (ره)، انقلاب و به برکت رهبر فرزانه انقلاب کشور ما به یک کشور قدرتمند و خود اتکا تبدیل شده که در بسیاری از امور به خودکفایی رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات