خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

علم و تقوا دو بال پیشرفت هستند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اگر علم مهار شود زمین و زمان را نورانی خواهد کرد، گفت: علم و تقوا دو بال پیشرفت هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۹۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس استان همدان در هنرستان دخترانه شهید چمران همدان اظهار داشت: انسان فقط برای یاد گرفتن و یاد دادن آفریده شده است.

وی با بیان اینکه غربی ها حرفه و فن و علمی را یاد گرفتند که نور نداشت و باعث تجاوز به حریم و امنیت دیگران شد، گفت: باید علمی را آموخت که در سایه آن آرامش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه علمی که توام با تقوا و نور الهی باشد امنیت را به وجود می آورد، افزود: هیچ کاری بدون عشق شدنی و عملی نیست و باید معلم عاشق باشد.

وی با بیان اینکه همه آنچه می بینیم و می شنویم زاده عشق است، گفت: ایثار و فداکاری ثمره عشق است و شهادت نیز در پی عشق عاشق شدن معنا دارد.

محمدی با بیان اینکه در گذشته در حق ملت جفا شده و برای اینکه آن را جبران کنیم و سختی ها را بگذرانیم باید همه علوم و فنون گذشته را به دست آوریم، افزود: علم باید با چاشنی تقوا، ادب، خدا خواهی و نوع دوستی همراه باشد.

وی با بیان اینکه تقوا و علم به تنهایی شکست و می‌خورند و باید مکمل یکدیگر باشند، گفت: علم بدون تقوا آفت جهان و انسان است و اثر مثبت ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه علم به خودی خود خطرناک است، به وجود کلاهک های هسته ای در انبارها اشاره کرد و با بیان اینکه فشار دادن دکمه ای جان میلیاردها انسان را خواهد گرفت، گفت: اگر علم مهار نشود خطرناک خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اگر علم مهار شود زمین و زمان را نورانی خواهد کرد، گفت: علم و تقوا دو بال پیشرفت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات