خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ خبر داد

بدهی 92 میلیارد ریالی مشترکین به برق کبودراهنگ

مدیر توزیع برق کبودراهنگ از بدهی 92 میلیارد ریالی مشترکین برق شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

علی هائل‌همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اینکه کبودراهنگ از لحاظ وسعت بزرگ‌ترین شهرستان استان است، اظهار کرد: با توجه به این امر اداره برق کبودراهنگ بیشترین طول خطوط 20 کیلو ولت را در بخش‌های روستایی و بیشترین پراکندگی خدمات مشترکین را در سطح استان دارد.

وی با اشاره به وجود 41 هزار و 942 مشترک برق در شهرستان کبودراهنگ افزود: مشترکین برق شهرستان بیش از 92 میلیارد ریال بدهی به توزیع نیروی برق شهرستان دارند.

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ درخصوص تعویض سیم‌های مسی شبکه‌های فشار ضعیف و تبدیل به کابل خودنگهدار تصریح کرد: در حاشیه روستاها به منظور جلوگیری از سرقت و افزایش پایداری شبکه به طول 8.5 کیلومتر در 7 روستا به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 2.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز در روستاهای سوباشی و جگنلو گل تپه تا پایان سال جاری به طول30 کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

هائل همدانی گفت: از ابتدای سال جاری احداث 2.7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار 843 میلیون ريال در بخش مرکزی و 0.5 کیلومتر با اعتبار 210 میلیون ريال در بخش گل تپه به انجام رسیده که تا پایان سال احداث شبکه در 3 بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه به 10 کیلومتر خواهد رسید.

وی در خصوص برق‌رسانی به 6 حلقه چاه آب شرب جدید، 8 حلقه چاه آب کشاورزی، 3 واحد صنعتی، 3 واحد دامداری، 2 واحد مجتمع خدمات رفاهی و پاسگاه انتظامی روستای کوهین تصریح کرد: در روستاهای بخش مرکزی، گل‌تپه و شیرین‌سو با احداث 22 دستگاه ترانسفورماتور هوایی و 11.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان طی هفته دولت با اعتبار 11 میلیارد و 961 میلیون ريال عنوان کرد: در این ایام احداث 11 پست عمومی جدید و 3 شبکه فشار ضعیف هوایی در بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو با اعتبار 8 میلیارد و 533 میلیون ريال کلنگ‌زنی شد.

وی ابراز داشت: واگذاری 300 انشعاب عادی و 12 انشعاب دیماندی، تعویض 250 کنتور معیوب آنالوگ به کنتورهای دیجیتالی از دیگر اقدامات انجام شده است.

هائل‌همدانی افزود: این مدیریت توانست با عقد تفاهمنامه با کشاورزان و جلب همکاری مشترکین صنعتی و غیرصنعتی در طرح‌های کاهش پیک بار و توزیع کتابچه و بروشورهای آموزشی مدیریت مصرف برق بین مشترکین، نصب تابلوهای هوشمند آب و برق، فعال کردن پیک 47 کنتور هوشمند کشاورزی به منظور قطع در ساعات پیک بار، بازدید از مساجد و واحدهای تجاری، برگزاری جلسات آموزشی برای مشترکین و مراجعه به منظور آگاه‌سازی دانش آموزان نسبت به کاهش انرژی پیک مصرف اقدامات مطلوبی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده از افزایش پیک برق کبودراهنگ در پنج ماهه اول سال جاری جلوگیری و نسبت به سال گذشته رشد پیک نیز کاهش یافت.

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ در پایان از مردم خواست تا با پرداخت به موقع بدهی برق مصرفی خود این مدیریت را در ارائه خدمات‌ مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات