خبرهای داغ:
مدیر آب و فاضلاب روستایی کبودراهنگ از هزینه‌کرد 45 میلیارد ريالی برای پنج پروژه آب و فاضلاب روستایی در سطح شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۷۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
باقر پورقاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: پنج پروژه آب و فاضلاب روستایی با اعتبار بیش از 22 میلیارد و 710 میلیون ريال طی سال جاری در کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی به تامین آب شرب، اجرای خط پمپاژ، خط برق تجهیز چاه (چارلو) گفت: این پروژه با اعتبار بیش از 4 میلیارد و 100 میلیون ريال که دارای خط برق، اجرای خط پمپاژ به طول یک هزار و 700 متر، نصب ترانسفرماتور 25 کیلو وات و تجهیز چاه به بهره‌برداری رسید.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کبودراهنگ افزود: تامین آب، اجرای شبکه داخلی و خط انتقال برق و تجهیز چاه و ساخت مخزن 100 متر مکعبی روستای قوشجه با اعتبار 6 میلیارد و 280 میلیون ریال با اجرای شبکه داخلی و خط انتقال به طول 5 کیلومتر، خط برق به طول 2 کیلومتر، نصب ترانسفرماتور 25 کیلوواتی و تجهیز چاه مخزن 100 متر مکعب است.

وی با بیان اینکه تامین آب، اجرای شبکه داخلی و خط انتقال برق و حفر چاه مکانیکی و تجهیز روستای کلیک با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه با اجرای شبکه داخلی و خط انتقال 6 کیلومتر، خط برق 100 متر، نصب ترانسفرماتور 50 کیلو وات و حفر چاه مکانیکی و تجهیز است.

پورقاسمی خاطرنشان کرد: تامین آب شرب، اجرای خط پمپاژ، خط برق تجهیز چاه روستای قباق تپه با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون ريال با اجرای خط برق 3 کیلومتر، خط پمپاژ 5 کیلومتر، نصب ترانسفرماتور 50 کیلووات و تجهیز چاه افتتاح شد.

وی درخصوص تامین آب شرب، اجرای خط پمپاژ، خط برق تجهیز چاه روستای سوباشی افزود: این پروژه با اعتبار 5 میلیارد 100 میلیون ريال با اجرای خط پمپاژ 3.5 کیلومتر، ترانسفورماتور 100 کیلو وات و تجهیز چاه به بهره برداری رسید.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کبودراهنگ در پایان به کلنگ زنی حفرچاه در اراضی روستای خالقوردی و انتقال آب به روستای علیصدر و خالقوردی با اعتبار 20 میلیارد ريال با حفر چاه مکانیکی به عمق 150 متر، اجرای خط انتقال 14 کیلومتر و اجرای خط برق و تجهیز چاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات