خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه ملایر:

بسیجیان در کمک به مردم و اقتصاد کشور پیشرو هستند

جانشین سپاه ناحیه ملایر گفت: بسیجیان با حضور در اردو های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در راه کمک به مردم و اقتصاد کشور پیشرو هستند.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۹۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سومین جلسه کارگروه علمی و پژوهشی سپاه با حضور جانشین سپاه ناحیه ملایر و فرماندار ویژه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جانشین سپاه ناحیه ملایر در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نخبگان به اهمیت جایگاه این کارگروه در شهرستان و اقداماتی که صورت گرفته اظهار داشت: مصادیقی از اقدامات خوب و راهبردی بسیج در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در شهرستان می توان به موفقیت طرح‌هایی از قبیل کاشت زعفران، تولید قارچ، کود ورمی کمپوست اشاره کرد.

محسن احمدوند با اشاره به اقدامات اجرایی بسیج گفت: طرح‌های عمرانی توسط بسیجیان برای کمک به تمام اقشار جامعه مفید و سودمند است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با حضور در اردو های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در راه کمک به مردم و اقتصاد کشور پیشرو هستند.

دبیر کارگروه علمی و پژوهشی نیز با بیان اینکه از فرماندار درخواست داریم تا در صورت امکان نیازهای پژوهشی ادارات و بخش صنعت را در اختیار کارگروه قرار دهد، گفت: شهرستان ملایر ظرفیت‌های بالایی دارد و می توان با کمک نخبگان این ظرفیت‌ها را به مرحله تجاری‌سازی رساند.

آقابیگی افزود: برای مثال بادخیز بودن شهرستان ملایر را می توان برای تولید برق هدایت کرد و با هدفمند شدن این ظرفیت‌ها اشتغالزایی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات