خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن خبر داد
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن گفت: میزان تلفات انرژی در شبکه به 10.5 درصد کاهش یافته که نتیجه زحمات همکاران و همکاری مردم در بحث مدیریت مصرف، کاهش پیک آن و اقدامات انجام گرفته در زمینه کاهش تلفات است.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مازیار بلالی‌مقدم در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در مدیریت توزیع نیروی برق رزن برگزار شد، با اشاره به وضعیت شبکه توزیع برق اظهار داشت: 42 هزار مشترک فعال در سطح شهرستان رزن وجود دارد.

وی افزود: سه پست فوق توزیع، 20 فیدر 20 کیلوولت و یک هزار و 268 دستگاه پست هوایی زمینی، یک هزار و 51 کیلومتر شبکه فشارمتوسط و 597 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، وظیفه برق‌رسانی به مشترکین در بخش‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری در سطح شهرستان را عهده‌دار است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن با بیان اینکه پیک بارشهرستان 54 مگاوات بوده و میزان تلفات انرژی در شبکه به 10.5 درصد کاهش یافته که نتیجه زحمات همکاران و همکاری مردم در بحث مدیریت مصرف، کاهش پیک آن و اقدامات انجام گرفته در زمینه کاهش تلفات است.

وی با اشاره به مطالبات 64 میلیارد ریالی برق رزن از مشترکین تصریح کرد: در سال جاری 182 مورد برق غیرمجاز نیز در سطح شهرستان جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

بلالی‌مقدم با اشاره به وضعیت موجود وصول مطالبات و برق‌های غیر مجاز و لزوم جمع‌آوری و ساماندهی آنها عنوان کرد: اجرای این امر نیازمند مساعدت تمام مشترکین و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مجموعه توزیع برق شهرستان با اشاره به همکاری و همدلی ادارات شهرستان در راستای نیل به اقتصاد مقاومتی خواستار تلاش مضاعف در این زمینه شد .

حسن لطفی با اشاره به اجرای قانون تبصره 8 و منع واگذاری انشعابات به این اراضی بر همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تأکید کرد و قول همکاری در زمینه وصول مطالبات از دستگاه‌های اجرایی را دادند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات