خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و شهادت‌طلبی جوانان ایران

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌ها و شهادت‌طلبی جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌ها و شهادت‌طلبی جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جوانان و ملت ایران با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و جهادی خود توانستند هشت سال در مقابل استکبار جهانی و به ویژه سلطه آمریکای جنایتکار که یک جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اسلامی راه انداخته بودند بایستد و با اقتدار و سربلندی از این آزمون بیرون آید.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی شکل گرفت و هنوز پایه‌های آن محکم نشده بود استکبار جهانی و در رأس آن آمریکابه منظور جلوگیری از تفکر انقلاب اسلامی جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه بتوانند جلوی پیشروی تفکر انقلاب اسلامی را بگیرند جلساتی در کشورهای خلیج فارس برگزار کردند که منجر به آن شد که از طریق رژیم بعث عراق و صدام نسبت به ساقط کردن این انقلاب اسلامی اقدام کنند.

مرادی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس حدود 37 کشوربه صورت مستقیم و غیرمستقیم با تمام حمایت مادی و معنوی رژیم بعث عراق و صدام را حمایت می‌کردند.

وی ابراز داشت: در آن زمان هنوز قوای نظامی و مسلح و ارتش ساماندهی نشده بود و بسیج قوام پیدا نکرده بود اما در این مرحله با فرمان حضرت امام (ره) جوانان ایران اسلامی در جبهه‌ها حضور یافتند و در مقابل رژیم بعث ایستادگی کردند و توانستند با دست خالی این مبارزه را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات