خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و نظامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک عید غدیر و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله تشکیل دهنده‌ هویت ملی ایرانی و نمونه کاملی از الگوی اسلامی است که مقام معظم رهبری فرمودند باید این الگو را به جهان القا کنیم.

وی بیان کرد: امروز وظیفه داریم در هر لباسی که هستیم، راه شهدا را ادامه دهیم و یاد آن عزیزان و امام شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر گرامیداشت این هفته عنوان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با اشاره به اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و نظامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار تصریح کرد: این برنامه‌ها از 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به عناوین برنامهها گفت: از جمله برنامه‌های این هفته گلباران و غبارروبی مزار شهدای شهر و محلات، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، مسابقات پیامکی، نشست‌های بصیرتی، میقات صالحین، پیاده‌روی خانوادگی و ده‌ها برنامه دیگر است.

وی در پایان با اشاره به عناوین روزهای دفاع مقدس افزود: دشمن‌شناسی از محورهای برنامه هفته دفاع مقدس امسال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات