خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان:

باید گفتمان شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان گفت: وظیفه امروز ما این است که این طرز فکر و گفتمان شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم تا نظام انقلاب اسلامی بیمه شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۵۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

سیدسعید حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه دشمنان در شرف تحمیل برجام‌های بعدی به ملت شریف ایران هستند، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس علاوه بر اینکه نقش استکباری آمریکا در جنگ تحمیلی و در تاریخ معاصر تبیین می‌شود، ضرورت‌های پرداختن به جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا نسبت به ملت شریف ایران تبیین و مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکثریت نخبگان هر ملتی و کشوری در داخل جامعه دانشگاهی آن کشور است، بیان داشت: هرقدر که می‌توانیم باید بصیرت‌افزایی کرده و نسل دانشگاهی را با تاریخ گذشته این کشور آشنا کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته مبنی بر آنکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» در ادامه خاطرنشان کرد: باید به این موضوع پرداخت که به راستی شهیدان چه تفکری داشتند و چه چیزهایی در ذهن آنان بوده است که باعث شده برای انقلاب و مردمشان جانفشانی کنند.

وی افزود: شهیدان انسان‌هایی بسیار معتقد، دلسوز و متعهدی بوده‌اند که احساس وظیفه می‌کردند و در صحنه‌های نبرد حاضر می‌شدند و با جانفشانی خود اجازه ندادند تا دشمن بر ایران اسلامی سیطره پیدا کند.

حسنی با بیان اینکه شهیدان با اهداف معنوی که داشتند در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا می‌کردند، افزود: وظیفه امروز ما این است که این طرز فکر و گفتمان شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم تا نظام انقلاب اسلامی بیمه شود.

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم از شهداست بنابراین باید همواره تلاش کنیم تا خود را به تفکر و اعتقاد و باورهای شهدا نزدیک کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان همدان می‌کوشد تا در طول سال به نشر و اشاعه افکار و تفکرات شهیدان این مرز و بوم بپردازد و همچنین آرمان‌ها و اصولی که شهیدان بر آنها استقامت کردند را برای قشر دانشگاهی تبیین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات