خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اسدآباد گفت: افتتاح ۳ طرح‌ اقتصاد مقاومتی را جمله برنامه‌های این هفته است.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزاری خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، دلاوری و شهادت‌طلبی جوانان ایران اسلامی است که ۸ سال در جبهه‌های حق برعلیه باطل در مقابل ۳۷ کشور جهان مقاومت و ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: پس از ۸ سال دفاع مقدس، دشمن از طریق جنگ نرم، جاسوسی و ترفندهای گوناگون درصدد نفوذ به کشور ایران است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به تازگی بارها به موضوع نفوذ اشاره و شاخه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را برای این پدیده بیان کرده است.

مرادی عنوان کرد: دشمنان اسلام در ۱۲ کشور ازجمله بحرین، یمن، افغانستان، سوریه و غیره جنگ و ناامنی ایجاد کرده اند ولی با وجود اقتدار جوانان ایرانی، جرات نگاه کردن به این کشور را ندارد.

وی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: حفظ امنیت و استقلال کشور، تثبیت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان و صدور انقلاب اسلامی از مهمترین دستاوردهای ایستادگی در برابر دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد کبیر اشاره و تاکید کرد: منظور رهبری از جهاد کبیر، عدم تبعیت از دشمنان به خصوص در موضوعات اجتماعی و امنیتی و ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی به وظایف بسیج و سپاه در جامعه اشاره و عنوان کرد: از مهمترین وظایف بسیج، تبیین و روشنگری نسبت به اهداف پشت پرده دشمنان و استکبارستیزی در جامعه است.

مرادی درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اسدآباد گفت: نواخته‌شدن زنگ شکوفه‌ها، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدای گمنام و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی برخی از برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: یادواره شهدای «قوش‌تپه»، شهدای روستای «پیفانج»، شهدای کارمندی و کارگری و یادواره شهدای روستای «کوانج» با حضور میهمانان استانی در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: نشست روشنگری در حوزه‌های مقاومت، سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات رزمی و کوهنوردی بسیجیاننیز تعدادی دیگر از برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

وی افتتاح ۳ طرح‌ اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان و بیان کرد: سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ۸۰ طرح ازجمله پرورش قارچ، ماهی، مرغ بومی، ماکیان، شترمرغ و غیره اختصاص داده شد و امسال تاکنون ۱۳ میلیارد ریال وام به طرح‌های اقتصادی بسیجیان داده شده است.

مرادی تعداد سوله‌های ورزشی شهرستان را ۶ سوله عنوان و اظهار داشت: سوله ورزشی طویلان دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سوله ورزشی موسی‌آباد دارای ۵۰ درصد پیشرفت است.

وی درباره تعداد بسیجیان اسدآباد گفت: ۴۰ درصد جمعیت شهرستان عضو بسیج هستند که در ۴۰۷ حلقه ۲۲ نفره تقسیم شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: تاکنون ۱۷۰میلیون ریال توسط مردم اسدآباد برای کمک به جبهه‌های مقاومت جمع‌آوری شده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات