خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

خواسته امروز شهدا پیروی از ولایت و اجرای اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه ملایر گفت: خواسته امروز شهدا اطاعت از فرامین رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برای غلبه بر دشمن است.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۸۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در یادواره شهدای شهرک فرهنگیان و شهرک سپاه تویسرکان، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا یک افتخار است، اظهار داشت: شهدا نیازمند این یادواره ها نیستند بلکه ما برای شناخت مسیر حقیقی نیازمند حضور در چنین مراسم‌های معنوی هستیم و به آنان پناه می بریم، چراکه آنان مقامشان عالی است و رنگ و بویی خدایی دارند.

وی بیان کرد: هنر شهدا آن است که زندگی را به بندگی تبدیل کردند، آنان هم ظاهرشان طاهر بود و هم باطنشان و از این رو گویا همیشه در حال نماز بودند.

امام جمعه ملایر افزود: شهدا رو به خدا بودند و در وصیت نامه هایشان هم توصیه می کردند که رو به خدا باشید و به دین خدا و به اولیاء الهی که بوی خدا می دهند پشت نکنید.

برقراری عنوان کرد: مطابق با آیات قرآن شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند و به همین دلیل شاهد هستیم بسیاری از افرادی که به سفر معنوی راهیان نور می روند راه نجات و مسیر حقیقت را در آنجا می یابند.

وی گفت: خواسته شهدا در دوران دفاع مقدس حضور در جبهه برای دفاع از این مرز و بوم بود و امروز خواسته آن بزرگواران اطاعت از فرامین رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برای غلبه بر دشمن است.

امام جمعه ملایر در ادامه ایران اسلامی را بزرگترین حامی ملت های مسلمان و مظلوم جهان برشمرد و تصریح کرد: اگر حمایت معنوی مردم ایران اسلامی از ملت عراق و سوریه نبود تاکنون این کشورها در دست تروریست ها بود.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سالروز جنایت عربستان در کشتار زائران بیت الله الحرام و همچنین کشتار مردم مظلوم یمن گفت: حکومت آل‌سعود با حمایت امریکا به دنبال تسلط بر منطقه است، اما هیچ گاه به این هدف نمی رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار