خبرهای داغ:
از 10 مهر ماه صورت می‌گیرد

اعزام 5500 دانش‌آموز دختر همدانی به راهیان نور

مسئول سازمان‌های اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در مرحله اول 5 هزار و 580 دانش‌آموز دختر از 10 مهر ماه‌ سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۳۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن ترکمان با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: 19 هزار دانش‌آموز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها در 6 مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: در مرحله اول 5 هزار و 580 دانش‌آموز دختر از 10 مهر ماه‌ سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان‌های اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه این اردوها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و فرهنگیان در دو روز انجام می‌گیرد، تصریح کرد: اعزام به مناطق جنوب کشور نیز از 6 آذرماه و در 6 مرحله انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‌نام برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب 25 هزار تومان و مناطق جنوب نیز 35 هزار تومان است که مابقی هزینه‌ها را سپاه و آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

ترکمان رزمایش شب‌های آفتابی و روایتگری را از برنامه‌های شاخص کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد و گفت: با توجه به اثرگذاری مطلوب این برنامه در شخصیت دانش‌آموزان از والدین خواستاریم استقبال لازم را از این برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار