خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

راهیان نور موجب تقویت روحیه معنوی دانش آموزان می شود

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: کاروان هاي راهيان نور در تقويت روحيه معنوي دانش آموزان بسيار موثر است.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۴۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، غلامرضا رجبی در نشست هماهنگي اردوي راهيان نورشهرستان بهار بیان داشت: اردوي راهيان نور براي يادآوري فرهنگ دفاع مقدس و ايثارگري رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکيد بر لزوم برگزاري اين اردوها با شکوه هرچه تمام تر گفت: حضور دانش آموزان در اين اردوها از آن جهت اهميت دارد که جوانان و نوجوانان ما بدانند در چه شرايطي رزمندگان از اين آب و خاک دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با يادآوري حماسه هشت سال دفاع مقدس با نيروي ايمان و اراده از سوي ملت مسلمان ايران، عنوان کرد: در اين جنگ نابرابر کشور ما فقط در مقابل يک دشمن دفاع نمي‌کرد، بلکه اين جنگ حق عليه باطل بود که در آن بيش از 50 کشور در مقابل ما صف‌آرايي کرده بودند.

وی برگزاري اردوهاي راهيان نور در تقويت روحيه معنوي دانش آموزان را بسيار موثر دانست و تصريح کرد: براي بيان دلاوري‌ها و رشادت‌هاي فرزندان اين آب و خاک از مهمترين اقدامات براي پر بارتر برگزار شدن اين اردوها، حضور راوي و روحاني در کنار افراد اعزامي است تا به سوالات آنها پاسخ داده و نقاط ابهام را براي آنها روشن کند.

رجبی با بيان اينکه متاسفانه کار فرهنگي بسیاری براي هدايت نسل جوان انجام نشده است، گفت: اين اردوها فرصت بسيار خوبي است که فرهنگ پاسداري از خون شهدا و ادامه دادن راه آنها را به نسل جوان بياموزيم.

وی سهميه اين دوره شهرستان را 280 نفراز دانش آموزان دختر اعلام کرد و افزود: اين تعداد دانش آموز در قالب 7 کاروان به مناطق عملياتي غرب کشور در روزهاي 15 و 16 مهر اعزام مي‌شوند و از يادمان‌هاي شهدا و مناطق عملياتي بازديد خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات