خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ خبر داد
مسئول کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ از برگزاری ورکشاپ نقاشی درطبیعت انجمن هنرهای تجسم با همکاری اداره فرهنگ در امامزاده چپخلو از توابع دمق خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۶۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
زهره مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: ورکشاپ نقاشی درطبیعت انجمن هنرهای تجسم با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ با حضوراساتید، جمعی از هنرمندان و هنرجویان تجسمی در امامزاده چپخلو از توابع دمق برگزار شد.

وی گفت: دراین کارگاه یک روزه؛ هنرمندان باحضور درطبیعت چهره ای زیبا ازآفرینش خالق هستی را روی بومهای نقاشی به تصویرکشیدند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ هدف از برگزاری این کارگاه را، ایجاد تحرک و پویایی در حوزه هنرهای تجسمی، شناسایی استعدادهای بالقوه و جدید، ایجاد فضای دوستانه و هنری برای تعامل و تبادل ایده‌ها و افکار عنوان کرد.

وی گفت: در سالی که مزین به سال اقتصادمقاومتی و اقدام و عمل است بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و هنری برای بهبود وضعیت فرهنگ و هنر شهرستان امری بدیهی است و در این راستا دستگاه‌های اجرایی و متولی برای شناساندن پتانسیل‌ها، تعالی و رونق هنر این مرز و بوم با همکاری سایر ارگان‌ها نقش کلیدی دارند.

مهاجرانی با بیان اینکه این امر جز با حمایت از تولید آثار هنری بومی شهرستان تحقق نمی‌یابد، عنوان کرد: در هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج نیز عبدالرضا حدادی موفق به کسب مقام اول رشته گرافیگ و سوم رشته نقاشی و راه یابی به مسابقات کشوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات