خبرهای داغ:
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

بازدید از 60 واحد تولیدی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی کبودراهنگ

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کبودراهنگ گفت: بازدید بیش از 60 واحد تولیدی فعال و نیمه فعال و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی شهرستان کبودراهنگ برای مساعدت ویژه از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کبودراهنگ در سال جاری بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۴۱۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

روح‌الله رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اقدامات اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تاکنون 6 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان با 28 مصوبه برگزار شده و تعداد 14 طرح تولیدی نیز برای صدور مجوزهای اولیه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: بازدید بیش از 60 واحد تولیدی فعال و نیمه فعال و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی شهرستان در سه بخش صنعت، جهاد کشاورزی و مشاغل خانگی به استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برای مساعدت ویژه از دیگر اقدامات این ستاد در نیمه نخست سال جاری بوده است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کبودراهنگ گفت: 22 واحد تولیدی شهرستان نیز که به علت مشکلات و موانع جدی همچون معوقات بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و ... ناتوان از فعالیت با ظرفیت کامل بوده‌اند در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفتند که منجر به صدور 52 مصوبه شد.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: موانع تولید و مشکلات فعالیت 13 واحد تولیدی نیز تاکنون از طریق مصوبات آن ستاد رفع شده است.

رستمی عنوان کرد: در همین راستا 12 واحد تولیدی غیر فعال یا نیمه فعال با توان اشتغالزایی 140 نفر برای مساعدت و اخذ تسهیلات با سود کم به استان معرفی شده که گام دیگری در رفع موانع تولید در این شهرستان به شمار می‌رود.

وی گفت: با توجه به لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بالقوه برای بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان، اعلام فراخوان و نشست‌های عمومی به‌منظور استفاده از توانمندی‌های فکری جامعه به‌ویژه جوانان شهرستان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در دستور کار ستاد قرار گرفته و دبیرخانه ستاد همواره آماده دریافت پیشنهادات و طرح‌های با بازده اقتصادی و اشتغالزایی مناسب در منطقه است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: امید است با پیگیری‌های به عمل آمده و توجه ویژه فرماندار، همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حضور فعال بخش‌های اقتصادی و تولیدی خصوصی در آینده نزدیک رونق اقتصادی شهرستان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات