خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

دفاع مقدس سند افتخار و حقانیت نظام اسلامی است / سالن آمفی تئاتر به‌نام 1100 شهید ملایر احداث شود

امام جمعه ملایر با بیان اینکه سند افتخار و حقانیت نظام اسلامی دفاع مقدس است، گفت: ما اگر بخواهیم حق نظام را ادا کنیم باید حق دفاع مقدس و حق خانواده شهدا را ادا کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با تبریک عید سعید قربان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا اظهار داشت: امیدوارم به برکت خون این شهدا و مظلومین که جان خود را ازدست داده‌اند نفس نحس آل سعود را خدا بگیرد و این حرم امن الهی به دست متولیان اهل خود برسد.

وی افزود: این بیت، بیتی است که آزاد شده و در گرو و بند کسی نیست و آل سعود هیچ مالکیتی برای مکه و مدینه ندارد .

امام جمعه ملایر در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر بخواهیم دفاع مقدس را در یک جمله خلاصه کنیم این است که دفاع مقدس برآمده از شعار «نه شرقی و نه غربی» بوده است، این شعار ساختگی نبود برگرفته از «لااله الاالله» است.

وی ادامه داد: امام (ره) نشان داد که این شعار درست است و می‌توان به شرق و به غرب، نه گفت و روی پای خود ایستاد این شعار اولیه پیامبر بوده است به همه لا بگویید و فقط دست به دامن خدا بشوید.

برقراری اضافه کرد: امام(ره) ثابت کرد که ما می توانیم روی پای خود بایستیم و به غرب و به شرق نیازی نداریم .

وی گفت: این شعار اسلام بود و هزینه داشت و هزینه آن را مردم و جوانان پرداختند و امروز نیز این شعار تثبیت شده است.

امام جمعه ملایر یادآور شد: امروز ما در نزدیکی قله‌ها هستیم، دامنه‌ها را پیمودیم و اگر پایبند به این شعار باشیم قطعا قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سند افتخار و حقانیت نظام اسلامی دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم حق نظام را ادا کنیم باید حق دفاع مقدس و حق خانواده شهدا را ادا کنیم.

برقراری با اشاره به اینکه امسال هفته دفاع مقدس با برگزاری یادواره یک هزار و ۱۰۰ شهید ملایر مقارن شده است، تصریح کرد: مراسم هفته دفاع مقدس باید باشکوه در سطح شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر به شهر 100 شهید معروف است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود یک سالن آمفی تئاتر یک هزار و ۱۰۰ نفری به نام یک هزار و 100 شهید ملایر برای برگزاری مراسمات و یادواره‌ها احداث شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار