خبرهای داغ:
در یادواره شهدای 11 شهریور در همدان صورت می‌گیرد

رونمایی از دو کتاب «نوجوان پنجاه ساله» و «پله پله تا شهادت» در همدان

رئیس ستاد یادواره شهدای قراویز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای 11 شهریور ماه سال 60 در همدان گفت: در این مراسم از کتاب‌های «نوجوان پنجاه ساله» و «پله پله تا شهادت» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۷۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر عزیزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای 11 شهریور ماه سال 60 در همدان اظهار داشت: در بحث یادواره شهدای 11 شهریور، چند هدف مدنظر است که نخستین آنها زنده نگه داشتن یاد شهداست که کمتر از شهادت نیست.

وی در خصوص دومین هدف برگزاری این یادواره ابراز داشت: انتقال مطالب شهدا به نسل جوان و اتصال آنان به جبهه مقاومت از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

رئیس ستاد یادواره شهدای قراویز با اشاره به مجاهدت‌های سردار شهید «همدانی» که یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود، عنوان کرد: شهید همدانی بعد از گذشت 35 سال از دفاع مقدس، در جبهه سوریه به عنوان فرمانده عملیات به آنجا می‌رود و با اعتماد به نفس خویش، به راحتی جبهه‌ای به وسعت یک کشور را هدایت می‌کند و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست می‌یابد.

وی افزود: 10 شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا یادواره شهدای 11 شهریور(قراویز) در مسجد امام حسین(ع) واقع در شهرک مدنی با سخنرانی سردار «قدیر نظامی» فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود،

عزیزی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دیگر عنوان کرد: یکی از شهدای قراویز شهید «معصوم علی زهدی علی‌پور» است که کتابی با عنوان «پله پله تا شهادت» در خصوص این شهید نوشته شده و در یادواره شهدا از آن رونمایی می‌شود.

وی از رونمایی یک کتاب دیگر خبر داد و گفت: کتاب سردار شهید «حمید هاشمی»، شهید 18 ساله که کتابی با عنوان نوجوان پنجاه ساله رونمایی می‌شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای قراویز یادآور شد: همچنین سرکشی از سه خانواده شهید محقق، احمد باباخانی و محمدتقی ترکمان که با همکاری بنیاد شهید صورت می‌گیرد از دیگر برنامه‌ها به مناسبت این روز است.

وی عنوان کرد: برنامه دیگر نیز راه‌اندازی گروه تلگرامی به صورت کوتاه مدت با عنوان شهدای قراویز است که اطلاعات جامعی از تمام شهدای قراویز در اختیار عموم قرار می‌دهد.

عزیزی گفت: برنامه بلندمدت برای اطلاعات و پرونده شهدا و بازخوانی زندگی شهدا است که در این راستا نیز گروه تلگرامی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات