خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

شهدا با شهادت خود مسیر را برای هدایت ما فراهم کرده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: شهدا با شهادت خود مسیر را برای هدایت ما فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در یادواره 1200 شهید فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا در استان همدان، بین داشت: زندگی انسان در این دنیا عاریه است و روزی تسلیم حق خواهد شد اما برخی از انسانها از فرصت این زندگی به جایی می‌رسند که ملائکه مقرب خداوند قادر به دستیابی به آن جایگاه نیستند.

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) از فرصت زندگی به جایگاهی دست یافت که جبرئیل اجازه ورود به آن را نداشت، تصریح کرد: شهدا با رشادت‌هایی که از خود نشان دادند، محصول تربیت امامان و پیامبر اعظم(ص) هستند.

طه‌محمدی با بیان اینکه اطاعت از خداوند زمینه‌ساز ایجاد اراده برای انجام هر کاری است، ادامه داد: متاسفانه امروزه هجرت ما از قرآن موجب کمتر شدن اراده شده است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن انسان به مقام عرفان هر چیز ناممکنی را ممکن می‌کند، عنوان کرد: اگر قرآنی فکر کرده و عمل کنبم، به راحتی می‌توانیم حتی با مردگان هم صحبت کنیم.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و ما هنوز هم راز و رمز آنها را کشف نکرده‌ایم که چگونه آنها به راحتی نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه شهدا تافته‌های جدابافته خداوند هستند، افزود: شهدا با شهادت خود مسیر را برای هدایت ما فراهم کرده‌اند.

طه‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا آبرودارترین افراد نزد خداوند هستند که باید خواسته‌های قلبی خود را از ایشان بخواهیم.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 81 شهید یگان‌های ویژه ناجا استان همدان، گفت: یادواره 327 شهید دفاع مقدس و عرصه امنیت استان همدان در شهریورماه امسال در استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات