خبرهای داغ:
معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه بانوان دو رسالت امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارند که باید به آن عمل کنند، گفت: شیاطین بسیج شده‌اند تا فرهنگ انقلابی ما را تضعیف کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی شامگاه پنجشنبه در شانزدهمین یادواره شهدای کوی محمدیه و مدافع حرم استان با اشاره به اینکه شهدا کسانی هستند که با جان و مال خود خداوند را یاری می‌کنند، اظهار داشت: بهای این جانفشانی و محافظت از حدود الهی بهشت بی‌پایان خداوند برای مجاهدان فی سیبل‌الله و شهدای معزز است.

وی با بیان اینکه شهدا در بهشت از جایگاهی رفیع برخوردار هستند، افزود: به فرموده امام(ره) شهادت، توفیق عظیم و عزتی است ابدی که چراغ هدایت ملت است. شهدا پرچم، چراغ و نقشه‌راه هستند بنابراین کسانی که باقی مانده‌اند باید راه آن‌ها را ادامه دهند.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه شهادت آزادی روح از زندان جسم و دنیا است، بیان کرد: شهادت عامل پیروزی است، موضوعی که نقطه عطف آن واقعه عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر است.

وی هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را شناساندن راه آن‌ها به مردم دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی و ملت ایران در پرتو فرهنگ عاشورا و هدایت‌گری‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری توانسته‌اند در کارنامه 38 ساله خود میراث شهادت را برای خود حفظ کنند.

شادمانی همچنین با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی افزود: دشمن‌شناسی موضوعی است که ما باید به آن توجه داشته و شاخص‌های آن را در شرایط کنونی جامعه براساس آیات قرآن کریم شناسایی و ازریابی کنیم. افرادی که احساس مسئولیت می‌کنند باید رصد و تبیین آیات قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده تا نسبت به دشمن و راهکارهای مقابله با آن آگاه شوند.

وی چهار دسته کفار، شیاطین، منافقین و یهود از اهل کتاب را از جمله دشمنان مسلمانان دانست و افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی با هر چهار گروه در مبارزه است و برای مقابله با هر یک برنامه‌ریزی دارد. دشمنان، مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند و شیطان با همه توانش در کمین مردم مؤمن و انقلابی ما نشسته تا آن‌ها را آلت دست خود کند.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح خطاب به بانوان بسیجی عنوان کرد: بانوان دو رسالت امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارند که باید به آن عمل کنند چراکه شیاطین بسیج شده‌اند تا فرهنگ انقلابی ما را تضعیف کنند.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب راهنمایی‌های لازم برای هدایت مردم را در زمان معین بیان کرده و مرتب یادآور می‌شوند که آمریکا همچنان دشمن ماست.

شادمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، منافع آمریکا را در منطقه به‌خطر انداخته است، افزود: امروز با تسلط ایران بر آب‌های خلیج فارس منافع آمریکا زیرچکمه‌های نیروهای مسلح و مشت‌های آهنین مردم قرار دارد.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلحبا اشاره به حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما هرگز این رژیم را تائید نکرده و اجازه قدرت‌نمایی به او را نمی‌دهیم چراکه آن‌ها ظالم هستند و امنیت مردم مسلمان و مظلومان را از بین برده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات