خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

ملت ایران در دوران دفاع مقدس بزرگی خود را به دنیا نشان داد

فرماندار همدان گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم ایران بزرگی خود را به دنیا نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی امروز در جلسه ستاد شهرستانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، شهدای والامقام دولت و به ویژه شهدای گرانقدر و گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم ایران بزرگی خود را به دنیا نشان دادند.

وی افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند ملت ما توانست سیلی محکمی به صدام بزند و این سیلی بدون شک برای همه هم‌پیمانان و یاری رسانان به دولت بعث عراق درس عبرتی بود.

فرماندار همدان با اشاره به شجاعت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در اولین ساعات حمله دشمن به خاک پاک ایران اسلامی نیروی هوایی و پایگاه سوم شکاری شهید نوژه به مقابله با این هجوم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه پیروزی ما در جنگ تحمیلی با آن همه حمایت‌های دنیای کفر از صدام یک دفاع بی بدیل بود، خاطرنشان کرد: در هر دوره ای که کشور با جنگی روبه رو شده بوده بخشی از کشور جدا شد اما در دفاع مقدس به برکت خون شهدا حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی توسط دشمن تصرف نشد.

تعالی یادآور شد: ادارات و ارگان های مختلف در طول ایام هفته دفاع مقدس به فضاسازی و آذین بندی داخلی مجموعه خود به صورت مشخص و محسوس بپردازند.

همچنین در این مراسم دستگاه های مختلف اجرایی و هم چنین یگان های نظامی و انتظامی به بیان فعالیت های خود در طول ایام هفته دفاع مقدس در سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات