خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب:

آسمان کشور را برای دشمنان تبدیل به جهنم می‌کنیم/حضور ارتش مسئولیت‌پذیرانه و مستمر است

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب گفت: در صورتی که دشمنان منطقه‌ای یا فرامنطقه‌ای هر نوع حرکت احمقانه‌ای را بخواهند در آسمان ایران انجام داده یا هدایت کنند مطمئن باشند آسمان کشور را به جهنمی برای آنها تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۷۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بیژن ساعدی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: ملت ما تاکنون فراز و فرودهای بسیار و متعددی را پشت سر گذاشته ولی به خوبی این را ثابت کرده که با پیروی از رهبری حکیم در همه برهه‌ها موفق و پیروز از خطرها بیرون آمده و از این به بعد نیز بیرون می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا‌یی‌ها از سال 32 تا پیروزی انقلاب و 37 سال گذشته ظلم‌های بسیاری به کشور ما وارد کرده‌اند، گفت: دیوار بی اعتمادی قطوری بین آمریکا و ملت ما به وجود آمده که این دیوار بین نیروهای مسلح و آمریکا قطورتر است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب عنوان کرد: براساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با دشمنان، نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی در مقابل بدخواهی و اقدامات خلاف دشمنان در منطقه ایستادگی کرده و پاسخ محکمی به آنها داده می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه افرادی بخواهند یا تصور کنند ارتش جمهوری اسلامی غافل از پیرامون خود به امور جاری پرداخته و در راهبردهای تامین امنیت کشور حضور ندارد تفکر خام و غافلی است چون حضور ارتش مسئولیت‌پذیرانه و مستمر است.

ساعدی بیان کرد: اگر شاهد هستیم فرزندان این ملت در صحنه‌های بین‌المللی و چشم در چشم دشمنان حرف حق ملت ایران را مطرح کرده به واسطه قوت و اقتداری است که نیروهای مسلح به وجود آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 10 شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی خاتم‌الانبیا بوده و هشت سال از ایجاد این یگان می‌گذرد، عنوان کرد: این سازمان بسیار گسترده دارای ماموریتی وسیع به وسعت آسمان جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی(غرب) تصریح کرد: ماموریت اساسی پدافند هوایی تامین و حفظ امنیت دائمی و پایدار آسمان جمهوری اسلامی ایران است که از طریق کشف و شناسایی اهداف و تشخیص آنها و رهگیری و درگیری با دشمن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموریت کشف و شناسایی اهداف ماموریت دائمی، بدون تعطیلی و مستمر است، اظهار داشت: پیوستگی و استمرار در اجرای این بخش از عملیات جز اصول اساسی ماموریت‌های پدافند هوایی محسوب می‌شود.

ساعدی با بیان اینکه تامین امنیت آسمان کشور جز افتخارات ما محسوب می‌شود، افزود: در صورتی که دشمنان منطقه‌ای یا فرامنطقه‌ای هر نوع حرکت احمقانه‌ای را بخواهند در آسمان ایران انجام داده یا هدایت کنند مطمئن باشند آسمان کشور را به جهنمی برای آنها تبدیل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور به سبب وجود چتر پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور است، اظهار داشت: در سال 87 و به دستور فرماندهی کل قوا پدافند هوایی از پیکره نیروی هوایی جدا شده و به عنوان یک یگان فرانیرویی فرماندهی یگاه‌های هوایی نیروهای مسلح را برعهده گرفت.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب عنوان کرد: این اطمینان خاطر را می‌دهم که جوانان انقلابی این مرز و بوم در پدافند هوایی ارتش در دفاع از امنیت ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جان و دل آماده جانبازی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار