خبرهای داغ:
مدیر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان خبر داد

بیش از 30 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم همدان به جبهه مقاومت

مدیر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 20 میلیارد ریال کمک نقدی و 10 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک غیر نقدی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان همدان برای جبهه مقاومت جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۸۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری یادواره شهدای 11 شهریور در همدان خبر داد و اظهار داشت: جهاد همچنان ادامه دارد.

وی افزود: صبر و مقاومت رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی است و جزء اصلی مکتب اسلام و به ویژه مکتب شیعه است.

مدیر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان عنوان کرد: رمز پیروزی و موفقیت ما در انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و در تمامی عرصه‌های بعد از آن نیز باعث پیروزی ملت ایران بوده است.

وی ادامه داد: این همان رمزی است که مقام معظم رهبری با تأکید بر پیروی از قرآن کریم می‌فرمایند هر جا قرآن کریم به نماز به عنوان ستون دین اشاره می‌کند معمولا صبر و مقاومت نیز در کنارش وجود دارد.

* تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی

مدیر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان با بیان اینکه اگر ما بخواهیم باز هم موفق باشیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را ادامه دهیم، گفت: این فرهنگ امروز در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی تجلی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما امروز باید از جبهه مقاومت پشتیبانی کنند، ابراز داشت: ستاد اصلی جبهه مقاومت در استان همدان در میدان امام خمینی (ره) بین خیابان شهدا و خیابان تختی قرار دارد.

غلامی‌پاک اضافه کرد: همچنین دو شماره حساب 1-4232938-3310 یا شماره کارت 6273811066432003 و شماره حساب 22222222 مهر اقتصاد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: کمک‌های غیر نقدی نیز در ستاد مرکزی واقع در میدان امام(ره) و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد جمع‌آوری می‌شود.

مدیر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان ضمن قدردانی از مردم استان همدان در کمک به جبهه مقاومت گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 20 میلیارد ریال کمک نقدی و 10 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک غیر نقدی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان همدان برای جبهه مقاومت جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات