خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

هدف آمریکا از راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی تأمین امنیت اسرائیل در منطقه

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: هدف از راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط آمریکا تأمین امنیت اسرائیل در منطقه و تهدید نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی امروز در دوره آموزش عرضی گردان‌های بیت‌المقدس اسدآباد بیان داشت: هدف از راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط آمریکا تأمین امنیت اسرائیل در منطقه و تهدید نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به گروه‌های تروریستی که در شمال غرب، غرب و جنوب شرق به‌وجود آمده‌اند، افزود: با توجه به این امر و اینکه در جنوب شرق کاملاً در حال سرمایه گذاری در کشور افغانستان هستند، می‌طلبد که ما نیروهای نظامی و بسیجی هر لحظه آمادگی خود را در مقابل تهدیدات داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: با توجه به تهدایداتی که هست و نوع آن ما باید آمادگی خود را حفظ کنیم و به تناسب تهدیدات آمادگی نیروها نیز به‌روز شود.

وی با اشاره به یکی از فلسفه‌های وجودی گردان‌های بیت‌المقدس ادامه داد: این گردان‌ها کمک به گردان‌های امام حسین(ع) در مواقع نیاز است.

مرادی تصریح کرد: گردان‌های بیت‌المقدس معین گردان‌های امام حسین(ع) بوده که باید با آمادگی، انسجام و آموزش‌های روز در هر شرایطی که لازم بود وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی عرضی عنوان کرد: هدف از این کلاس‌ها و فراخوانی‌ها حفظ انسجام و آمادگی است که باید در تمام عرصه‌ها و به ویژه تجهیزات همواره آماده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار