خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

باید برای شناساندن شهدا به عنوان الگو و اسوه‌ به نسل جوان تلاش کرد

فرماندار همدان با اشاره به برگزاری نخستین سالگرد سردار شهید همدانی در همدان گفت: برای شناساندن این الگوها و اسوه‌ها به جامعه و به‌خصوص نسل جوان باید تلاش کرد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۷۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی امروز در جلسه‌ هماهنگی نخستین سالگرد سردار شهید «همدانی» با بیان اینکه این شهید بزرگوار از افتخارات این کشور و نظام شیعی است، اظهار داشت: سردار همدانی یک دُر گرانبهای دفاع مقدس بود که هرچند از دست رفتن ایشان برای ما و مردم همدان باعث تأثر و تأسف شد اما آن جایگاهی که ایشان در نزد خداوند دارند جایگاه اعلی و بزرگی است.

وی افزود: از خداوند درخواست می‌کنیم که شفاعت این شهدا را نصیب ما بگرداند و امیدواریم بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه برای شناساندن این الگوها و اسوه‌ها به جامعه و به‌خصوص نسل جوان باید تلاش کرد، گفت: تعظیم سالگرد این الگوها گوشه ناچیزی است که ما می‌توانیم استفاده کنیم و برنامه‌هایی که برای دفاع مقدس هست پیش ببریم.

وی با بیان اینکه زمان برپایی ویژه برنامه‌های سالگرد سردارشهید همدانی 15 مهرماه است، بیان داشت: برنامه اصلی این روز در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود که متولی آن تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان است و سخنران در نظر گرفته‌شده برای این مراسم سرلشگر «رحیم‌صفوی» هست.

تعالی با اشاره به تغییراتی که در ساختار ستاد بزرگداشت سردار صورت گرفته است، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت یک شورای سیاست‌گذاری تشکیل داده و کمیته‌های مختلفی توسط این شورا تشکیل شده که شامل کمیته تشکل‌های مردمی، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی مالی، امور شهرستان‌ها ، فرهنگی هنری و مراسم است.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از این کمیته‌ها یک مسئول دارد که مسئولیت کمیته مراسم سالگرد سردار شهید «حاج حسین همدانی» با فرمانداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات